Searching...
domingo, 20 de diciembre de 2015

CCV fica el fermall d'or per ad este any 2015 / CCV pone el broche de oro para este año 2015


El dia 19 de decembre d'enguany, Círcul Cívic Valencià celebrà l'arreplegada de menjar que ha fet junt a l'Associació Ca la Mare de Catarroja. 

Esta associació es dedica a donar de menjar i a ajudar a persones que no tenen recursos per a que puguen tindre una vida digna, la qual des del seu menjador social hui per hui donen aliments a 87 chiquets i chiquetes diariament  i a alguns pares que no tenen cap ingrés en els seus hogars. 

Volem donar les gràcies a tots els catarrojins pel seu donatiu. Una cosa a destacar d'este dia fon que n'hi hagué molta gent que s'interessà per esta associació, destacaríem a una mare que nos preguntà si podia donar els joguets dels seus fills per a que atres chiquets pogueren fruir lo mateix que ho feren els seus, òbviament la resposta fon SÍ.

Al final de la jornada arrepeglàrem 357 Quilos de menjar.

Un bon dia per acabar l'any.

Gràcies a tots.

-------------------------------------

El día 19 de diciembre de este año, Círculo Cívico Valenciano celebra la recogida de comida que ha hecho junto con la Asociación Ca la Mare de Catarroja.

Esta asociación se dedica a dar de comer y a ayudar a personas que no tienen recursos para que puedan tener una vida digna. La cual desde su comedor social dan de comer hoy por hoy a 87 niños y niñas diariamente y a algunos padres que no tienen ningún ingreso en sus hogares.

Queremos dar las gracias a todos los catarrojines por su donativo. Una cosa a destacar de este día fue que hubo mucha gente que se interesó por esta asociación, destacaríamos a una madre que nos preguntó si podía dar los juguetes de sus hijos para que otros niños pudieran disfrutar lo mismo que lo hicieron los suyos, obviamente la respuesta fue SÍ.

Al final del día recogimos 357 Kilos de comida.

Un buen día para acabar el año.

Gracias a todos.
























Entrar en Facebook
Perfil de Tuiter
Entrar en Google Plus
Nostre canal de YouTube
Nostre canal en Ivoox
Entra en el nostre Flickr
Blobic
Descarrega't la nostra App per a Android
Descarrega't la nostra App per a Iphone


Círcul Cívic Valencià
 
Back to top!