Searching...
sábado, 26 de diciembre de 2015

Òmnuim elimina les llibreries del Regne en fer-se pública la nostra denúncia/ Òmnium elimina las librerías del Reino al hacerse pública nuestra denuncia.

Hui hem de tornar a parlar del calendari inventat dels “països catalans” que denunciàvem fa uns dies des de CCV. http://www.circulocivico.org/2015/12/hui-hem-llancat-una-noticia-als-mijos.html Pero ho fem en una gran part de satisfacció puix Òmnuim amaga els punts de venda en el nostre Regne. 

Òmnium retira de la web els punts de venda del Regne sobre el calendari dels “països catalans” als pocs dies de que Círcul Cívic Valencià denunciara esta  nova ingerència en la nostra terra. 

Des d’ací instem a l’associació ultra radical i separatista que nos diguen el motiu pel qual ya no apareix el “país valencià” en els seus punts de venda, aixina com també a que responguen davant la Llibreria Soriano-2 de Valéncia que al vore la carta de CCV  nos assegurà que no ha tingut mai eixe calendari i per supost tampoc a la venda, donem des d'ací les gràcies a la Llibreria Soriano per no acceptar el joc brut del independentisme català i per avisar-nos. 

Per la nostra part, eliminem a esta llibreria com colaboradora d’Òmniun i preguen a les demés llibreries que si es troben en la mateixa situació nos ho facen saber. Perque si Òmnium ademés de mentir, adoctrinar i manipular en pro dels “països catalans” ara també inclou llibreries que no colaboren en ells, seria qüestió de donar un pas més contra les actituts imperialistes i anexionistes d’esta entitat representada en el nostre Regne per ACPV i per tant per Compromís. 

També volem animar a tot el valencianisme que s’acosten a les llibreries que tinguen més prop i comproven si está o no el calendari, perque una volta més CCV demostra que denunciar si servix i esta volta creem que per a molt donada la reacció d’Òmnium. 

Punts de venda abans de la nostra denúncia:
Encara que ells han renomenat el Pdf del 2015 i ya no se veu l'antic enllaç, nosatros sí que el teníem archivat i ací el tenen:

Punts de venda als dies de fer-se pública la nostra denúncia: 


ABANS DE LA DENÚNCIA

DESPUIX DE LA DENÚNCIA


Entrar en Facebook
Perfil de Tuiter
Entrar en Google Plus
Nostre canal de YouTube
Nostre canal en Ivoox
Entra en el nostre Flickr
Blobic
Descarrega't la nostra App per a Android
Descarrega't la nostra App per a Iphone


Círcul Cívic Valencià

Hoy volvemos a hablar sobre el Calendario inventado de los "países catalanes" que denunciamos hace unos días desde CCV. http://www.circulocivico.org/2015/12/hui-hem-llancat-una-noticia-als-mijos.html Pero lo hacemos con un parte de satisfacción pues Òmnium esconde los puntos de venta en nuestro Reino.

Desde aquí instamos a la asociación ultra radical y separatista que nos digan el motivo por el cual ya no aparece el "país valenciano" con sus puntos de venta, así como también a que respondan delante de la Librería Soriano-2 de Valencia, la cual al ver la carta de CCV nos asegura que nunca han tenido ese calendario ni en su poder ni a la venta. Damos desde aquí las gracias a la Librería Soriano-2 por no aceptar el juego sucio del independentismo catalán y por avisarnos.

Por nuestra parte, eliminamos a esta librería como colaboradora de Òmnium i pedimos a las demás librerías que si se encuentran en la misma situación nos lo hagan saber. Porque si Òmnium además de mentir, adoctrinar y manipular en pro de los "países catalanes" ahora también incluye librerías que no colaboran con ellos, sería cuestión de dar un paso más contra las actitudes imperialistas y anexionistas de esta entidad representada en nuestro Reino por ACPV y por lo tanto por Compromís.

También queremos animar a todo el valencianismo que se acerquen a las librerías que tengan más cerca y comprueben si está o no el calendario, porque una vez más CCV demuestra que denunciar sí sirve y esta vez parece que para mucho dada la reacción de Òmnium.

Puntos de venta antes de nuestra denuncia: 
Aunque ellos han renombrado el Pdf del 2015 y ya no se puede ver el antiguo enlace, nosotros sí que lo teníamos archivado y aquí lo tienen:

Puntos de venta a los días de hacerse pública nuestra denuncia: 


ANTES DE LA DENUNCIA

DESPUÉS DE LA DENUNCIA

Entrar en Facebook
Perfil de Tuiter
Entrar en Google Plus
Nostre canal de YouTube
Nostre canal en Ivoox
Entra en el nostre Flickr
Blobic
Descarrega't la nostra App per a Android
Descarrega't la nostra App per a Iphone


Círcul Cívic Valencià

0 comentarios:

 
Back to top!