Searching...
miércoles, 2 de marzo de 2016

Demanem a tots envieu una queixa com esta a Decatholn/ Pedimos a todos envies una queja como esta a Decathlon

Un seguidor nostre nos ha enviat estos correus en relació a una queixa dirigida a Decathlon perque al pagar en targeta de crèdit no apareix l'opció de l'idioma valencià.
Com podeu llegir en la foto adjunta i com molt be explica este simpatisant de CCV, Decathlon està incomplint el punt 3 de l'artícul 3 del Títul Preliminar de la Constitució Espanyola i els artículs 6 i 8 de l'Estatut d'autonomia de la Comunitat Valenciana. 

Com sempre vos deixem l'escrit que podem enviar tots el mateix i la direcció de correu electrònic a on hem d'enviar-la. soporte@correo2.decathlon.es Si un seguidor pot fer força imagineu lo que podem fer milers de valencians. 

En l'assunt del correu podeu posar açò: Reclamació, organigrames, grupo oxylane...

Molt bon dia Sr. López,

li escric pel motiu d'expressar una enèrgica queixa i el meu malestar a l'observar que en les màquines de pagament en targeta de crèdit NO figura l'opció de VALENCIÀ. Actitut en la qual estan vostés incorrent en el punt 3 de l'artícul 3 del Títul Preliminar de la Constitució Espanyola, aixina com els artículs 6 i 8 del Títul II "Dels drets dels valencians i valencianes" de l'Estatut d'Autonomia de la CC. AA. Valenciana. Afermant-nos en el punt 4 de l'artícul 6, tal com resa: " Ningú podrà ser discriminat per raó de llengua..." 

Ademés el nostre més enèrgic malestar per incloure el català donant per fet que és la llengua que es parla en la Comunitat Valenciana. 

Per tot açò li exigim reparen quan ans est afront. 

De bestreta li donem les gràcies per la seua atenció i quedem a l'espera de la seua resposta. 




Entrar en Facebook
Perfil de Tuiter
Entrar en Google Plus
Nostre canal de YouTube
Nostre canal en Ivoox
Entra en el nostre Flickr
Blobic
Descarrega't la nostra App per a Android
Descarrega't la nostra App per a Iphone


Círcul Cívic Valencià


Un seguidor nuestro nos ha enviado estos correos en relación a una queja dirigida a Decathlon porque al pagar con tarjeta de crédito no aparece la opción del idioma valenciano. 

Como podéis leer en la foto adjunta o como bien explica este simpatizante de CCV, Decathlon está incumpliendo el punto 3 del artículo 3 del Título Preliminar de la Constitución Española y los artículos 6 y 8 del Estatuto de Autonomía de la Comunidad Valenciana.

Como siempre os dejamos el escrito que podemos mandar todos el mismo y la dirección de correo electrónico donde hemos de enviarla. soporte@correo2.decathlon.es Si un seguidor puede hacer fuerza imaginad lo que podemos hacer miles de valencianos. 

En el asunto del correo podéis poder esto: Reclamación, organigramas, grupo oxylane...

Muy buenos días Sr. López, 

le escribo para expresar una enérgica queja y mi malestar al observar que en las máquinas de pago con tarjeta de crédito NO figura la opción de VALENCIANO. Actitud con la cual están ustedes incurriendo en el punto 3 del artículo 3 del Título Preliminar de la Constitución Española, así como en los artículos 6 y 8 del Título II "De los derechos de los valencianos y las valencianas" del Estatuto de Autonomía de la CC. AA. Valenciana. Haciendo hincapié en el punto 4 del artículo 6 que reza: "Nadie podrá ser discriminado por razón de lengua...."

Además nuestro más enérgico malestar por incluir el catalán dando por echo que es la lengua que se habla en la Comunidad Valenciana.  

Por todo esto le exijo reparen cuanto antes esta afrenta.

De antemano le doy las gracias por su atención y quedo a la espera de su pronta respuesta.










Entrar en Facebook
Perfil de Tuiter
Entrar en Google Plus
Nostre canal de YouTube
Nostre canal en Ivoox
Entra en el nostre Flickr
Blobic
Descarrega't la nostra App per a Android
Descarrega't la nostra App per a Iphone



Círcul Cívic Valencià



1 comentarios:

Juan Luis Valls dijo...

Aixó també pasa quan vas a pagar en les caixes d'autoservici del IKEA en Alfafar

 
Back to top!