Searching...
miércoles, 27 de abril de 2016

C's dona l'esquena a l'identitat valenciana / C's da la espalda a la identidad valenciana

      Des de Círcul Cívic Valencià volem denunciar la censura de la que hui ha segut víctima, una volta més, el moviment que lluita en defensa de les nostres Senyes d’Identitat i les nostres tradicions per part del partit polític Ciutadans.

Com tots sabran, hui es celebrava en la pl. de Manises del Cap i Casal, a les 19:30h., una Concentració en defensa de la Constitució i de l’Estatut d’Autonomia per part del partit polític abans mencionat. En eixe sentit, la gent de Círcul Cívic, hem aprofitat per a desplegar una pancarta exigint l’oficialisació de la normativa de la RACV per a la Llengua Valenciana. Dita pancarta ha estat desplegada durant un grapat de temps, en el qual els mijos allí presents han pogut vore-la i fotografiar-la, aixina com els propis assistents a l’acte han aplaudit el mensage que la mateixa contenia.

Puix be, l’organisació de l’event avisa a la Policia Nacional de que eixa pancarta –que no portava cap logo de cap entitat- era aliena al motiu de la Concentració que allí s’havia convocat, demanant que es retirara perque, segons nos conta l’organisació, “la pancarta se trobava fòra de lloc”.
Davant de lo que considerem un autèntic atac contra la llibertat d’expressió, ademés d’una prova fefaent de que C’s no està per la llabor de defendre lo valencià, com hui malintencionada i enganyosament ha fet creure a la societat valenciana, sino que ademés censura qualsevol mensage que vaja dirigit a la defensa de lo autènticament valencià, en lo que dit partit polític traïciona el seu lema aparent de defensa de la Constitució i l’Estatut.

Círcul Cívic seguirà lluitant per lo que als valencians nos correspon com a poble, per història i dignitat, de la mateixa manera que denunciarà a tots aquells polítics que seguixquen enganyant en falses intencions ad este poble valencià que ya està fart de tants anys de mentires, que comencen en 1996 quan es produïx el pacte Zaplana-Pujol que crea l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, ent que va contra l’esperit de l’Estatut d’Autonomia de la Comunitat Valenciana.

També, Círcul Cívic convida a tots els seus seguidors i simpatisants a estar atents a les pròximes accions que en breu podrem anunciar i que continuaran el camí per la defensa de lo nostre.

Entrar en Facebook
Perfil de Tuiter
Entrar en Google Plus
Nostre canal de YouTube
Nostre canal en Ivoox
Entra en el nostre Flickr
Blobic
Descarrega't la nostra App per a Android
Descarrega't la nostra App per a Iphone

Círcul Cívic Valencià






      Desde Círculo Cívico Valenciano queremos denunciar la censura de la que hoy ha sido víctima una vez más, el movimiento que lucha en defensa de nuestras Señas de Identidad y de nuestras tradiciones por parte del partido político Ciudadanos.

      Como todos sabrán, hoy se celebraba en la plz. de Manises del Cap i Casal, a las 19:30h., una Concentración en defensa de la Constitución y del Estatuto de Autonomía por pate del partido político antes mencionado. En ese sentido, la gente de Círculo Cívico, hemos aprovechado para desplegar una pancarta exigiendo la oficialización de la normativa de la RACV para la Lengua Valenciana. Dicha pancarta ha estado desplegada durante mucho tiempo, en el cual los medios allí presentes han podido verla y fotografiarla, así como los propios asistentes al acto han aplaudido el mensaje que la misma contenía.

      Pues bien, la organización del evento avisa a la Policía Nacional de que esa pancarta -que no llevaba ningún logo de ninguna entidad- era aliena al motivo de la Concentración que allí se había convocado, pidiendo que se retirara porque, según nos cuenta la organización, "la pancarta se encontraba fuera de lugar".

      Delante de lo que consideramos un auténtico ataque contra la libertad de expresión, además de una prueba fehaciente de que C's no está por la labor de defender lo valenciano, como hoy malintencionadamente y engañosamente ha hecho creer a la sociedad valenciana, sino que además censura cualquier mensaje que vaya dirigido a la defensa de los auténticamente valenciano, en lo que dicho partido político traiciona su lema aparente de defensa de la Constitución y el Estatuto.

      Círculo Cívico seguirá luchando por lo que a los valencianos nos corresponde como a pueblo, por historia y dignidad, de la misma manera que denunciará a todos aquellos políticos que sigan engañando en falsas intenciones a este pueblo valenciano que ya está harto de tantos años de mentiras, que comienzan en 1996 cuando se produce el pacto Zaplana- Pujol que crea la Academia Valenciana de la Lengua, ente que va contra el espíritu del Estatuto de Autonomía de la Comunidad Valenciana.

    También, Círculo Cívico invita a todos sus seguidores y simpatizantes a estar atentos a las próximas acciones que en breve podremos anunciar y que continuaran el camino por la defensa de lo nuestro.


Entrar en Facebook
Perfil de Tuiter
Entrar en Google Plus
Nostre canal de YouTube
Nostre canal en Ivoox
Entra en el nostre Flickr
Blobic
Descarrega't la nostra App per a Android
Descarrega't la nostra App per a Iphone

Círculo Cívico Valenciano





0 comentarios:

 
Back to top!