Searching...
domingo, 12 de junio de 2016

Si vols respecte, respecta. Si quieres respeto, respeta.

“Endavant” és una organisació política nacionalista catalana, defensora de la construcció dels “països catalans”, enclavada junt a “Poble lliure” dins de la CUP -partit en representació en l'actual govern català i declarats anti-europeistes. Coordinadora de les movilisacions estudiantils en defensa d'una educació pública, lesbiana, pels “països catalans”...

Les seus principals movilisacions anuals són: 11 de setembre (diada catalana), 9 d'octubre (clavant els nassos en el dia nacional dels valencians), 23 i 25 d'abril (celebrant la derrota d'Almansa i de nou fent malbé en Valéncia). 

Entre sos “destacats membres” nos trobem en: Anna Gabriel, actual diputada en el Parlament Català per la CUO; l'exdiputada Isabel Vallet i cóm no, “escola valenciana” “ACPV” i organisacions d'idèntica ideologia de les Illes Balears. 

   


Entre les seues lluites, destaquem per lo que nos toca esta:  http://www.endavant.org/5j-mobilitzem-nos-contra-el-transvasament-de-lebre/ No mai entendre'm cóm poden haver valencians que recolzen ad esta gent, ¡si nos neguen fins l'aigua” i damunt si entren a llegir-ho ho pinten com un recolzament a la terra valenciana. 

Puix be, estos desvergonyits sense escrúpuls, són els que han fet l'insultant cartell en les imàgens de la Mare de Deu dels Desamparats i la Moreneta. I publiquem açò, no per a fer-los propaganda, sino per a deixar clar que CCV no s'ha clavat, es clava, o es clavarà en la vida íntima de les persones adultes. Tenim molts amics de totes les condicions sexuals, polítiques i/o religioses i a tots els respectem i viceversa.  

Per això volem denunciar públicament i únicament a “endavant” com únics responsables de la provocació rebuda en el seu ya famós cartell anunciador del 28-J, dia de la celebració dels colectius LGTBI. Sabem que alguns d'estos colectius s'han desvinculat d'este cartell i que persones de diferents i variades orientacions sexuals no recolzen per a res esta falta de respecte. 

Per tot açò, CCV no vol generalisar, perque a l'igual que no tots els alemans foren nazis, ni tots els vascs etarres -per posar dos clars eixemples- totes les persones pertanyents als grups de LGTBI no són extremistes radicals com els “d'endavant”.

Per un món lliure, pero lliure per a tots, no només per a lo que dicten els extremistes. CCV felicita  de bestreta a tot lo món que celebre el 28-J en pau, harmonia, ambien festiu i sense provocacions fòra de context i més pròpies del sigle XV que de l'actual. 

Si vols respecte, respecta. 


Inevitable pregunta, ¿Cóm poden declarar-se amics d'estos països a ón els colectius de LGTBI són perseguits cruelment? Radicals i incoherents. 



Entrar en Facebook
Perfil de Tuiter
Entrar en Google Plus
Nostre canal de YouTube
Nostre canal en Ivoox
Entra en el nostre Flickr
Blobic
Descarrega't la nostra App per a Android
Descarrega't la nostra App per a Iphone


Círcul Cívic Valencià





“Endavant” es una organización política nacionalista catalana, defensora de la construcción de los “países catalanes”, enclavada junto a “Poble lliure” dentro de la CUP –partido con representación en el actual Gobierno Catalán i declarados anti-europeístas. Coordinadores de las movilizaciones estudiantiles en defensa de una educación pública, lesbiana, por los “países catalanes”…

Sus principales movilizaciones fijas son: 11 de septiembre (Diada catalana), 9 de octubre (metiendo las narices en el día nacional de los valencianos), 23 y 25 de abril (celebrando la derrota de Almansa y de nuevo malmetiendo en Valencia). 



Entre sus “destacados miembros” Anna Gabriel, actual diputada en el Parlamento de Cataluña por la CUP; la ex diputada  Isabel Vallet y cómo no, “Escola Valenciana” “ACPV” y organizaciones de idéntica ideología de las Islas Baleares. 
















Entre sus luchas, destacamos por lo que nos concierne esta: http://www.endavant.org/5j-mobilitzem-nos-contra-el-transvasament-de-lebre/ Nunca entenderemos como hay valencianos que están con esta gente cuando nos niegan hasta el agua y encima si entráis a leer lo pintan como un apoyo a la tierra valenciana. 

Pues bien, estos sinvergüenzas son los que han hecho el insultante cartel con las imágenes de la Virgen  de los Desamparados y La Moreneta. Y publicamos esto, no para hacerles propaganda, sino para dejar claro que CCV no se ha metido, se mete, o se meterá en la vida íntima de las personas adultas. Tenemos muchos amigos de todas las condiciones sexuales, políticas y/o religiosas y a todos los respetamos y viceversa.

Por eso queremos denunciar públicamente y únicamente a “endavant” como única responsable de la provocación recibida con su ya famoso cartel anunciador del 28-J, día de la celebración de los colectivos LGTBI.  Sabemos que colectivos de gays y lesbianas se han desvinculado de este cartel y que personas de diferentes y variadas orientaciones sexuales no apoyan para nada esta falta de respeto. 

Por ello, CCV no quiere generalizar, porque al igual que no todos los alemanes fueron nazis, ni todos los vascos etarras –por poner dos claros ejemplos- todas las personas pertenecientes a los grupos de LGTBI no son extremistas radicales como los de “endavant”. 

Por un mundo libre, pero libre para todos, no solo para lo que dicten los radicales. CCV felicita por adelantado a todo el mundo que el 28-J celebre ese día en paz, harmonía, con ambiente festivo y sin provocaciones fuera de contexto y más propias del siglo XV que del actual. 

Si quieres respeto, respeta. 

Inevitable pregunta, ¿Cómo pueden declararse amigos de estos países donde los colectivos de LGTBI son perseguidos cruelmente? Radicales e incoherentes. 




Entrar en Facebook
Perfil de Tuiter
Entrar en Google Plus
Nostre canal de YouTube
Nostre canal en Ivoox
Entra en el nostre Flickr
Blobic
Descarrega't la nostra App per a Android
Descarrega't la nostra App per a Iphone


Círcul Cívic Valencià


0 comentarios:

 
Back to top!