Searching...
viernes, 23 de septiembre de 2016

Nota de condol: Na Vicenta Mateu / Nota de duelo: Dª Vicenta Mateu

Nota de condol:
La semana passada faltà Na Vicenta Mateu més coneguda pel món valencianiste com Vicentica Jurado.
Volem fer un chicotet recorregut per la seua història per a que la seua lluita no es perga en l'oblit i que la gent sàpia lo que és una dòna valencianista de soca i raïl.
Una dòna que formà part de les TIES MARIES a l'época de la transició, una dòna que deixà un mal de cap a tot traïdor que hi havia a on ella acodia per que era una dòna sense por i en un gran sentiment valencianiste. 
Una dòna que mai ha tingut diners encara que li ha sobrat força, esperit i amor per la seua amada terra, sòcia del Grup d'Acció Valencianista.


En 2013 la seua família regalà a la Mare de Deu dels Desamparats un mant blau per a que lluïra en el Besamans.













Volem que tornen les dònes com ella i com  moltes TIES MARIES que per desgràcia han faltat, volem que eixe sentiment no el pergam, volem que la seua memòria es quede gravada en la ment de tot valencià i que sàpia lo molt que volem a la nostra terra i que a voltes no fan falta diners per a que als polítics els entre un mal de cap en vore't, lo únic que fa falta és un gran sentiment i amor per la teua terra i una gran determinació.

Entrar en Facebook
Perfil de Tuiter
Entrar en Google Plus
Nostre canal de YouTube
Nostre canal en Ivoox
Entra en el nostre Flickr
Blobic
Descarrega't la nostra App per a Android
Descarrega't la nostra App per a Iphone


Círcul Cívic Valencià




Nota de duelo:
La semana pasada faltó Dª Vicenta Mateu más conocida por el mundo valencianista como Vicentica Jurado.
Queremos hacer un pequeño recorrido por su historia para que su lucha no se pierda en el olvido y que la gente sepa lo qu es una mujer valencianista de "soca i raïl".
Una señora que formó parte de las TIAS MARIAS en la época de la transición, una mujer que dejó un dolor de cabeza a todo traidor que habia donde ella acudia por que era una mujer sin miedo y en un gran sentimiento valencianista.
Una mujer que nunca ah tenido dinero, aunque le ha sobrado fuerza, espíritu y amor por su amada tierra, socia del Grupo de Acción Valencianista.


En 2013 su familia regaló a la Mare de Deu dels Desamparats un manto azul para que luciera en el Besamanos.












Queremos que vuelvan las mujeres como ella y como muchas TIAS MARIAS que por desgracia han faltado, queremos que ese sentimiento no lo perdamos, queremos que su memoria quede grabada en la mente de todo valenciano y que sepan lo mucho que queremos a nuestra tierra y que a veces no hace falta dinero para que los políticos les entre un dolor de cabeza al verte, lo único que hace falta es un gran sentimiento y amor por tu tierra y una gran determinación.

Entrar en Facebook
Perfil de Tuiter
Entrar en Google Plus
Nostre canal de YouTube
Nostre canal en Ivoox
Entra en el nostre Flickr
Blobic
Descarrega't la nostra App per a Android
Descarrega't la nostra App per a Iphone


Círculo Cívico Valenciano

0 comentarios:

 
Back to top!