Searching...
sábado, 7 de febrero de 2015

Un chiquet valencià es proclama el millor cuiner d'Espanya / Un niño valenciano se proclama el mejor cocinero de España


Llesques de pa en sardines i confitura de tomata, d'entrants; all i pebre, de plat principal; i canelons de carabassa farcits de chocolate blanc, fruits secs i graniçat de fraules per al postre. Este és el menú tan valencià en el qual Manuel, valencià d'onze anys que residix en Puçol, va sorprendre al jurat del programa televisiu “ Master Chef Junior” de TVE i que el va proclamar millor cuiner de tota Espanya.

Este menut pero gran chiquet valencià va recordar en vàries ocasions l'inspiració de sa yaya en la cuina. I és que la nostra terra posseïx una riquea gastronòmica tan gran, que no és gens d'estranyar que un chiquet inspirat en sa yaya i en la cuina tradicional valenciana guanye un concurs de cuina siga el nivell d’este el que siga. 

Manuel va haver de passar per moltes proves ans d'aplegar a la final. La prova definitiva es tractava d'elaborar un menú al gust dels dos finalistes en el requisit fonamental de que havia de sorprendre al jurat, tant en originalitat i sabor com en presentació. En presència dels familiars i els restants concursants d'esta edició del programa, Manuel va elaborar eixe menú, tan valencià, nomenat ans, que el va fer guanyar el concurs.

Des de Círcul Cívic Valencià volem donar la més sincera enhorabona a Manuel pel seu saber fer en la cuina, i fòra d’ella, com ha quedat demostrat en les paraules del mateix jurat al afirmar “Has demostrat que un chiquet pot pensar com un cuiner professional i fer-ho de 10. N'hi ha a soles uns pocs que tenen la capacitat de sorprendre als demés. I tu, eres u d'ells”

Manuel, des de Círcul Cívic Valencià te desigem tots els èxits d’esta vida i et donem les gràcies per fer més gran la cuina valenciana de cara al món sancer.

 Círcul Cívic Valencià



Tostas con sardinas y confitura de tomate, de entrantes; “all i pebre”, de plato principal; y canelones de calabaza rellenos de chocolate blanco, frutos secos y granizado de fresas para el postre. Este es el menú tan valenciano con el que Manuel, valenciano de once años que reside en Puzol, sorprendió al jurado del programa televisivo "Master Chef Junior" de TVE y que lo proclamó mejor cocinero de toda España.

Este pequeño pero gran niño valenciano recordó en varias ocasiones la inspiración de su abuela en la cocina. Y es que nuestra tierra posee una riqueza gastronómica tan grande, que no es nada de extrañar que un niño inspirado en su abuela y la cocina tradicional valenciana gane un concurso de cocina sea del nivel que sea.

Manuel tuvo que pasar por muchas pruebas antes de llegar a la final. La prueba definitiva trataba de elaborar un menú al gusto de los dos finalistas con el requisito fundamental de que tenía que sorprender al jurado, tanto en originalidad y sabor como en presentación. En presencia de los familiares y el resto de concursantes de esta edición del programa, Manuel elaboró ese menú, tan valenciano, ya mencionado, que le hizo ganar el concurso.

Desde Círculo Cívico Valenciano queremos dar la más sincera enhorabuena a Manuel por su saber hacer en la cocina, y fuera de ella, como ha quedado demostrado con las palabras del propio jurado al afirmar "Has demostrado que un niño puede pensar como un cocinero profesional y hacerlo de 10. Hay solo unos pocos que tienen la capacidad de sorprender a los demás. Y tú eres uno de ellos"

Manuel desde Círculo Cívico Valenciano te deseamos todos los éxitos de esta vida y te damos las gracias por agrandar, aun más,  la cocina valenciana de cara al mundo entero.

 Círculo Cívico Valenciano


0 comentarios:

 
Back to top!