Searching...
martes, 20 de octubre de 2015

L'acort de 450.000 euros entre l'ajuntament d'Elig i ACPV per a sufragar el pancatalanisme./ El acuerdo de 450.000 euros entre el Ayuntamiento de Elche y Acció Cultural para sufragar el pancatalanismo.



Diuen que els valencianistes no nos preocupem per la desocupació, els refugiats...i que solament pensem en "banderetes i cançonetes" -paraules de Fuset per a referir-se a la nostra Real Senyera i el nostre Himne Regional de tota la Comunitat Valenciana.

Per a mostra un botó i no fa falta afegir molt més quan ells es preocupen de reobrir una compra d'archius a l'entitat més pancatalanista de Valéncia -que ya cobra molts diners des de Catalunya, ACPV- quan hui nos bota la notícia de que l'Ajuntament d'Elig -governat pel tripartit- pagarà 300.000 euros per la compra de l'Archiu de la Memòria, de l'entitat catalanista que encapçala Eliseu Climent.


Senyors polítics ¿Quànts possibles esforços per crear ocupació en Elig es podrien fer en esta quantitat de diners? ¿Quí s'atrevix a acusar als valencians de voler defendre les seues senyes? Venguen la seua poca dignitat a l'imperialisme català -¡ah no, que ya la vengueren tota!- pero no nos vullguen fer a nosatros els secessionistes quan vostés en conte de treballar pel poble, es gasten els diners de tots en comprar una cosa que per a més botons ya està en Valéncia.

Recordeu valencians, cada volta que vos diguen que solament nos importen les banderes, himnes, i que som uns secessionistes que ells gasten a mans plenes els nostres diners en fer de tot manco política per al poble valencià i en este cas l'ilicità.

¡Desvergonyits!

Entrar en Facebook
Perfil de Tuiter
Entrar en Google Plus
Nostre canal de YouTube
Nostre canal en Ivoox
Entra en el nostre Flickr
Blobic
Descarrega't la nostra App per a Android
Descarrega't la nostra App per a Iphone
Círcul Cívic Valencià





Dicen que los valencianistas no nos preocupamos por el paro, los refugiados...y que solo pensamos en "banderitas y cancioncillas" -palabras de Fuset para referirse a nuestra Real Señera y nuestro Himno Regional de toda la Comunidad Valenciana.

Para muestra un botón y no hace falta añadir mucho más cuando ellos se preocupan de reabrir una compra de archivos a la entidad más pancatalanista de Valencia -que ya cobra mucho dinero desde Cataluña, ACPV- cuando hoy nos salta la noticia de que el Ayuntamiento de Elche -gobernado por el tripartito- pagará 300.000 euros por la compra del Archivo de la Memoria, de la entidad catalanista que encabeza Eliseu Climent.


Señores políticos ¿Cuántos posibles esfuerzos por crear empleo en Elche se podrían hacer con esta cantidad de dinero? ¿Quién se atreve a acusar a los valencianos de querer defender sus señas? Vendan su poca dignidad al imperialismo catalán -¡ah no, que ya la vendieron!- pero no nos quieran hacer a nosotros los secesionistas cuando ustedes en vez de trabajar para el pueblo se gastan el dinero de todos en comprar algo que para más inri ya está en Valencia.

Recordad valencianos, cada vez que os digan que solo nos importan las banderas, himnos, y que somos unos secesionistas que ellos gastan a manos llenas nuestro dinero en hacer de todo menos política para el pueblo valenciano y en este caso el ilicitano.

¡Sinvergüenzas!

Entrar en Facebook
Perfil de Tuiter
Entrar en Google Plus
Nostre canal de YouTube
Nostre canal en Ivoox
Entra en el nostre Flickr
Blobic
Descarrega't la nostra App per a Android
Descarrega't la nostra App per a Iphone
Círcul Cívic Valencià

0 comentarios:

 
Back to top!