Searching...
lunes, 16 de noviembre de 2015

Nova falta de respecte a la nostra llengua/ Nueva falta de respeto a nuestra lengua.

Enguany l'ajuntament de Valéncia i/o organisadors de la Marató desijaren Sòrt a una tal “Ida”  
EXIGIM EL VALENCIÀ 



ACÍ NO ESTÀ EL VALENCIÀ

















Segons fonts de https://valencians.wordpress.com/2015/11/15/los-valencianos-no-han-podido-tomar-la-salida-en-la-maraton-de-valencia/  els valencians se queixaren ahir per no poder trobat l'EIXIDA en la Marató de Valencia Trinitat Alonso disputada el 15 de novembre. 

-“Els anglesos i americans tenien el seu START, els castellaparlants tenien la seua SALIDA, fins i tot els catalans tenien la seua SORTIDA, pero per molt que nosatros buscarem la nostra EIXIDA no conseguirem trobar-la”
-“L'organisació no va saber indicar-nos”
-“Fon molt dur vore cóm s’iniciava la prova i tot lo món començava a competir, mentres nosatros els valencians, ací en Valéncia, en la nostra terra i en la prova en la que teníem mes ilusió no poguérem competir en ells per no trobar la nostra EIXIDA”

Círcul Cívic Valencià ha buscat com queixar-se de manera contundent i al final, despuix de varis intents hem conseguit este correu Info@valenciaciudaddelrunning.com el qual vos demanem que colapseu en correus de queixa per no posar la paraula EIXIDA en valencià en la nostra terra. 

Podria ser una cosa aixina: 

Bon dia,

els envie este correu per a reclamar la llamentable falta de respecte a l'idioma valencià en la Marató de Valencia Trinitat Alonso disputada el 15 de novembre de 2015. L'organisació hauria de demanar disculpes i tindré en conte per a següents edicions que en Valéncia la paraula per a començar la carrera és EIXIDA. 

Esperant una pronta resposta,

atentament 

un/una valencià/ana

I encara que nos estan responent en la mateixa falta de respecte, nosatros hem de colapsar hui eixe correu. Mostra d'una resposta i en castellà. Ací utilisen tots els idiomes excepte el valencià. 


Entrar en Facebook
Perfil de Tuiter
Entrar en Google Plus
Nostre canal de YouTube
Nostre canal en Ivoox
Entra en el nostre Flickr
Blobic
Descarrega't la nostra App per a Android
Descarrega't la nostra App per a Iphone

Círcul Cívic Valencià




Este año el ayuntamiento de Valencia y / o organizadores del Maratón desearon "Sòrt" a una tal "Ida"

EXIGIMOS EL VALENCIANO

















AQUÍ NO HAY VALENCIANO


Según fuentes de https://valencians.wordpress.com/2015/11/15/los-valencianos-no-han-podido-tomar-la-salida-en-la-maraton-de-valencia/ los valencianos se quejaron ayer por no poder encontrar la SALIDA en la Maratón de Valencia Trinidad Alonso disputada el 15 de noviembre.

- "Los ingleses y americanos tenían su START, los castellano-hablantes tenían su SALIDA, incluso los catalanes tenían su SORTIDA, pero por mucho que nosotros buscamos nuestra EIXIDA no conseguiremos encontrarla"
- "La organización no supo indicarnos"
- "Fue muy duro ver cómo se iniciaba la prueba y todo el mundo empezaba a competir, mientras nosotros los valencianos, aquí en Valencia, en nuestra tierra y en la prueba en la que teníamos mas ilusión no pudimos competir con ellos por no encontrar nuestra EIXIDA "

Círculo Cívico Valenciano ha buscado como quejarse de manera contundente y al final, después de varios intentos hemos conseguido este correo Info@valenciaciudaddelrunning.com el cual os pedimos que colapséis con correos de queja por no poner la palabra SALIDA en valenciano en nuestra tierra.

Podría ser algo así:

Buenos días,

les envío este correo para quejarme de la lamentable falta de respeto al idioma valenciano en la Maratón de Valencia Trinidad Alonso disputada el 15 de noviembre de 2015. La organización debería pedir disculpas y tener en cuenta para siguientes ediciones que en Valencia la palabra para comenzar la carrera es EIXIDA.

Esperando una pronta respuesta,

atentamente

un /a valenciano / a

Y aunque nos están respondiendo con la misma falta de respeto, nosotros debemos colapsar hoy ese correo. Muestra de una respuesta en castellano. Aquí utilizan todos los idiomas excepto el valenciano.




Entrar en Facebook
Perfil de Tuiter
Entrar en Google Plus
Nostre canal de YouTube
Nostre canal en Ivoox
Entra en el nostre Flickr
Blobic
Descarrega't la nostra App per a Android
Descarrega't la nostra App per a Iphone

Círcul Cívic Valencià

0 comentarios:

 
Back to top!