Searching...
lunes, 30 de marzo de 2015

Exigim a Duran i Lleida que s'abstinga d'opinar sobre la llengua dels valencians / Exigimos a Duran y Lleida que se abstenga de opinar sobre la lengua de los valencianos


En relació al comentari fet per Duran i Lleida atacant a les nostres senyes d'identitat, Círcul Cívic Valencià respon.

Ací vos deixem l'enllaç de la notícia:


Si els polítics no protegixen al poble, mals polítics tenim. Aixina podríem resumir esta notícia i totes les relacionades en les contínues ingerències arribades des de Catalunya i recolzades per la AVL i el PSPV i segur que per Compromís, EUPV, inclús el PP també, perque diuen no recolzar-les pero es callen i les permeten.

La qüestió és que en cap lloc d'Espanya passa açò, només en la Comunitat Valenciana. I no passa, perque pobre del que s'atrevixca a clavar els nassos en casa del veí. Pero en Valéncia la cosa no és igual, ací el dia que nos varen vendre per diners a la Catalunya imperialista el que no recolza, calla. 35 anys d'adoctrinament catalaniste en els coleges, preparant una remesa de soldats per a la causa: hui donen els fruits, ya poden votar, fer folgues, anar a festes i concerts per la llengua catalana i ya no coneixen ni als seus yayos, no saben l'història de Valéncia i a soles se cruen lo que els mestres encarregats d'adoctrinar-los els han inculcat. Excepcions hi ha, gràcies a pares valents.

Círcul Cívic Valencià és una associació apolítica, pero com no nos agrada callar, perque qui calla perjudica a tot el poble valencià, i com que arriben les eleccions i pareix que açò va a posar-se molt més que mogut, entenem que la nostra obligació, com associació que defén per damunt de tot la valencianitat en tot els àmbits, és actuar, informar i denunciar tot tipo de ingerència vinguda des de fòra o menyspreu vingut des de dins, ya siga per recolzament a l'unitat de les llengües -que és el fondo d'estes declaracions- com fan PSPV, EUPV, Compromís, ya en representació en les Corts i Podem i C's, aspirants a formar part d'elles o per callar i otorgar com fa i ha fet el PP.

Som valencians i molt orgullosos de ser-ho.

Per això no nos anem a callar i denunciarem cada notícia que nos arribe, cada notícia en la qual intenten amagar al poble, tant de partits polítics com dels propis polítics, com dels falsos i venuts filòlecs de la AVL, com dels “científics” eixos tan resabuts que nos volen fer creure que la nostra llengua, parlada i escrita durant sigles i sigles, l'han inventada ells fa cent anys.

Twitter : @CCivico_val
 Círcul Cívic Valencià




                                                
En relación al comentario hecho por Duran i Lleida atacando a nuestras señas de identidad, Círculo Cívico Valenciano responde.

Aquí os dejamos el enlace de la noticia:


Si los políticos no protegen al pueblo, malos políticos tenemos. Así podríamos resumir esta noticia y todas las relacionadas en las continuas injerencias llegadas desde Cataluña y apoyadas por la AVL y el PSPV y seguro que por Compromís, EUPV, incluso el PP también, porque dicen no apoyarlas pero se callan y permiten .

La cuestión es que en ningún lugar de España pasa esto, sólo en la Comunidad Valenciana. Y no pasa, porque pobre del que se atreva a meter las narices en casa del vecino. Pero en Valencia la cosa no es igual, aquí el día que nos vendieron por dinero a la Cataluña imperialista el que no apoya, calla. 35 años de adoctrinamiento catalanista en los colegios, preparando una remesa de soldados para la causa: hoy dan los frutos, ya pueden votar, hacer huelgas, ir a fiestas y conciertos por la lengua catalana y ya no conocen ni a sus abuelos, no saben la historia de Valencia ya solamente se creen lo que los maestros encargados de adoctrinarlos les han inculcado. Excepciones hay, gracias a padres valientes.

Círculo Cívico Valenciano es una asociación apolítica, pero como no nos gusta callar, porque quien calla perjudica a todo el pueblo valenciano, y como llegan las elecciones y parece que esto va a ponerse mucho más que movido, entendemos que nuestra obligación , como asociación que defiende por encima de todo la valencianidad en todo los ámbitos, es actuar, informar y denunciar todo tipo de injerencia venida desde fuera o menosprecio venido desde dentro, ya sea para apoyo a la unidad de las lenguas -que es el fondo de estas declaraciones como hacen PSPV, EUPV, Compromis, ya con representación en las Cortes y Podemos y C 's, aspirantes a formar parte de ellas o por callar y otorgar como hace y ha hecho el PP.

Somos valencianos y muy orgullosos de serlo.

Por eso no nos vamos a callar y denunciaremos cada noticia que nos llegue, cada noticia en la que intenten ocultar al pueblo, tanto de partidos políticos como de los propios políticos, como los falsos y vendidos filólogos de la AVL, como los "científicos" estos tan listos que nos quieren hacer creer que nuestra lengua, hablada y escrita durante siglos y siglos, lo han inventado ellos hace cien años.


Twitter : @CCivico_val
 Círcul Cívic Valencià



0 comentarios:

 
Back to top!