Searching...
miércoles, 3 de junio de 2015

Comunicat de recolzament a Pepe Herrero pels atacs de radicals de Compromís /Comunicado de apoyo a Pepe Herrero por los ataques de radicales de Compromís.

Davant els fets ocorreguts anit durant l'emissió del programa que emet en Ona Valéncia TV, canal 42 de la TDT i en el 104.1 de la FM de la ràdio, referent a l'espai Nostres Falles i que hui s'han fet públics pel propi Pepe Herrero, Circul Cívic Valencià es suma als comunicats de repulsa cap ad estos dictadors que si no vas en ells ya sabem lo que nos criden, la veritat és que donen llastimeta puix no dispondre d'arguments sòlits –solament insulten sense conéixer ni saber- deu de ser molt trist.

Nosatres sabem lo que defenem, lo que som, d'a on venim i cap a on anem, i ni per un moment anem a tolerar que estos radicals nos condicionen el dia a dia als valencians. Perque nosatres som valencians, de tots els signes polítics, democràtics i fidels a la nostra terra, cultura, tradicions i llengua. No és excloent voler una Valéncia millor, sense corruptes i defendre les nostres senyes.

Des de Círcul Cívic Valencià, tot el nostre recolzament a Pepe Herrero en esta ocasió i molta força i ànims a tots per a la dictadura que se nos ve. Nos poden nomenar com vullguen, nosatres sabem lo que som i ningú nos callarà.















Entrar en Facebook
Perfil de Tuiter
Entrar en Google Plus
Nostre canal de YouTube
Nostre canal en Ivoox
Entra en el nostre Flickr
Blobic
Descarrega't la nostra App per a Android
Descarrega't la nostra App per a Iphone

 Círcul Cívic Valencià


Ante los hechos ocurridos anoche durante la emisión del programa que emite en Onda Valencia TV, canal 42 de la TDT y en el 104.1 de la FM de la radio, referente al espacio Nuestras Fallas y que hoy se han hecho públicos por el propio Pepe Herrero, Circulo Cívico Valenciano se suma a los comunicados de repulsa hacia estos dictadores que si no vas con ellos ya sabemos lo que nos llaman, la verdad es que dan penita pues no disponer de argumentos sólidos –solo insultan sin conocer ni saber- debe ser muy triste.

Nosotros sabemos lo que defendemos, lo que somos, de dónde venimos y hacia dónde vamos, y desde luego no vamos a tolerar que estos radicales nos condicionen el día a día a los valencianos. Porque nosotros somos valencianos, de todos los signos políticos, democráticos y fieles a nuestra tierra, cultura, tradiciones y lengua. No es excluyente querer una Valencia mejor, sin corruptos y defender nuestras señas.

Desde Círculo Cívico Valenciano, todo nuestro apoyo a Pepe Herrero en esta ocasión y mucha fuerza y ánimos a todos para la dictadura que se nos viene. No pueden llamar lo que quieran, nosotros sabemos lo que somos y desde luego nadie nos callará.



  



Entrar en Facebook
Perfil de Tuiter
Entrar en Google Plus
Nostre canal de YouTube
Nostre canal en Ivoox
Entra en el nostre Flickr
Blobic
Descarrega't la nostra App per a Android
Descarrega't la nostra App per a Iphone

    Círcul Cívic Valencià

0 comentarios:

 
Back to top!