Searching...
domingo, 20 de septiembre de 2015

Comunicado post-concentración # 19S #TotsUnitsPerLoNostre /Comunicado post-concentración # 19S #TotsUnitsPerLoNostre

"L´esforç desenrrollat per les entitats valencianistes convocants de la Concentració, ha segut correspost per l´assistència del públic. Salvant les dificultats i silencis, en voluntat, constància i una fe forta en lo que devem fer els valencians en esta greu circumstància, s´ha pogut alçar de nou la bandera de la resistència i de lo que és més important encara: l'acció."




             

Ahir es va viure una cosa gran en Valéncia, encara que les opinions siguen diverses, variades i totes respectables (sempre que no caiguen en insults o descalificacions). Lo que vixquérem ahir fon el punt de partida, el minut zero, el principi de l'alçament d'un poble davant la colonisació soportada fins al moment i que d'una manera o atra hem de parar i ha de ser des de ¡ya!. No nos queda més temps per a pensar o esperar. 


Que ningú pense que açò va a quedar-se en un acte aïllat, la llavor està plantada, ara la pregunta ya no pot ser atra tant a associacions, entitats com a particulars: ¿Quí està dispost i compromés per a regar-la, cuidar-la, mimar-la per a que creixca forta i vaja fent-se gran  i forta dia a dia? Perque des de l'unitat i la germanor i a soles des d'eixos principis ho podrem conseguir. 

3.800 persones -sempre en dades oficials de la policia nacional i municipal- és una molt bona llavor que si cuidem pot aplegar a ser, ya no una planta, sino un jardí sancer. 













Per això des de Círcul Cívic Valencià no nos queda més que donar les gràcies a totes les entitats, associacions i persones que feren possible el dia d'ahir i que estem segurs que seguiran treballant per a que açò continue avant. Nosatros ho tenim clar, no anem a deixar de treballar perque no n'hi ha atra fòrmula màgica ni res paregut que nos porte a la meta final: “ Per la llibertat i el respecte per l'identitat valenciana” 

¡Gràcies a tots per la vostra assistència i als que no pogueren assitir també pel recolzament rebut!

¡Gràcies als nostres germans balears per eixe acte paralel al nostre en recolzament a una lluita que és de dos pobles sancers! 

¡Gràcies a la gent que se desplaçà des de Castelló, Burriana, Onda, Vall d'Uxó, Alacant, Biar, Elig, Oriola, Castalla, Olleria, Ontinyent, Catarroja, Moncada, Massamagrell, Aldaya, Sollana i tants atres. I gràcies a la gent present també de Balears, Salamanca, Múrcia, Madrit...! De bestreta perdoneu si m'oblide ara d'algú pero ereu  molts. 

¡GRÀCIES, GRÀCIES, GRÀCIES! I FINS PRONTE PERO SENSE DEIXAR DE TREBALLAR NI UN MINUT :) 







NOTA: tot aquell que vullga compartir en nosatros el dia d'ahir pot enviar les fotos, vídeos a CCV i farem alguna cosa preciosa per a recordar tots junts el dia zero d'un nou proyecte que entre tots hem de portar avant. 

¡Vixca Valéncia! ¡Vixca Lo Regne de Valéncia! 


Entrar en Facebook
Perfil de Tuiter
Entrar en Google Plus
Nostre canal de YouTube
Nostre canal en Ivoox
Entra en el nostre Flickr
Blobic
Descarrega't la nostra App per a Android
Descarrega't la nostra App per a Iphone
Círcul Cívic Valencià

"El esfuerzo desplegado por las entidades valencianistas convocantes de la Concentración, ha sido correspondido por la asistencia del público. Salvando las dificultades y silencios, con voluntad y una fe fuerte en lo que debemos hacer los valencianos en esta grave circunstancia, se ha podido alzar de nuevo la bandera de la resistencia y de lo que es más importante aún: la acción"




Ayer se vivió algo grande en Valencia, aunque las opiniones sean diversas, variadas y
todas respetables (siempre que no caigan en insultos o descalificaciones) lo que vivimos ayer fue el punto de partida, el minuto cero, el principio del levantamiento de un pueblo ante la colonización soportada hasta el momento y que de una manera u otra tenemos que parar y debe ser desde ya. No nos queda más tiempo para pensar o esperar.

Que nadie piense que esto va a quedarse en un acto aislado, la semilla está plantada, ahora la pregunta ya no puede ser otra tanto a asociaciones, a entidades como a particulares: ¿Quién está dispuesto y comprometido para regarla, cuidarla, mimarla para que crezca y vaya haciéndose grande y fuerte día a día? Porque desde la unidad y la hermandad y a solamente desde esos principios lo podremos conseguir.

3.800 personas -siempre con datos oficiales de la policía nacional y municipal- es una muy buena semilla que si cuidamos puede llegar a ser, ya no una planta, sino un jardín entero.














Por eso desde Círculo Cívico Valenciano no nos queda más que dar las gracias a todas las entidades, asociaciones y personas que hicieron posible el día de ayer y que estamos seguros de que seguirán trabajando para que esto siga adelante. Nosotros lo tenemos claro, no vamos a dejar de trabajar porque no hay otra fórmula mágica ni nada parecido que nos lleve a la meta final: "Por la libertad y el respeto por la identidad valenciana"

¡Gracias a todos por vuestra asistencia y a los que no pudieron asistir también por el apoyo recibido!

¡Gracias a nuestros hermanos baleares por ese acto paralelo en apoyo a una lucha que es de dos pueblos enteros!

¡Gracias a la gente que se desplazó desde Castellón, Burriana, Onda, Vall d'Uxó,  Alicante, Biar, Orihuela, Castalla, Elche, Olleria, Onteniente, Catarroja, Moncada, Massamagrell, Sollana y tantas otras. Y gracias a la gente presente también de Baleares, Salamanca, Murcia, Madrid...!  Perdón de antemano si me olvido ahora de alguien pero eráis muchos. 

¡GRACIAS, GRACIAS, GRACIAS! Y HASTA PRONTO PERO SIN DEJAR DE TRABAJAR NI UN MINUT :)


























































NOTA: todo aquel que quiera compartir con nosotros el día de ayer puede enviar las fotos, vídeos a CCV y haremos algo precioso para recordar todos juntos el día cero de un nuevo proyecto que entre todos tenemos que llevar adelante.

¡Viva Valencia! ¡Viva El Reino de Valencia!



Entrar en Facebook
Perfil de Tuiter
Entrar en Google Plus
Nostre canal de YouTube
Nostre canal en Ivoox
Entra en el nostre Flickr
Blobic
Descarrega't la nostra App per a Android
Descarrega't la nostra App per a Iphone
Círcul Cívic Valencià

0 comentarios:

 
Back to top!