Searching...
lunes, 21 de septiembre de 2015

Agraïment des del Regne de Valéncia al Regne de Mallorca // Agradecimiento desde el Reino de Valencia al Reino de Mallorca

Des del Regne de Valéncia al Regne de Mallorca ,

No podem deixar d'enviar esta carta d'agraïment a totes les associacions germanes que des de les illes nos han recolzat des del minut un de fer pública la concentració d'este dissabte 19 de setembre de 2015. ¡Anoteu esta data!

Han segut tants els actes desinteressats i naturals que han anat eixint des de Balears cap a esta Concentració, que nomenar-los tots seria impossible i per açò casi la podríem definir com la Concentració del despertar de dos Regnes, dos pobles atacats per un mateix sistema de colonisació i extermini de les nostres respectives terres, tradicions, llengües i identitats.  

Perque tant balears com valencians sabem que encara que la gent no veja la colonisació des de fòra, ya que no s'eixecuta en armes com antany, està ahí i  s'efectua per mijos polítics, invertint molt de  temps i diners en comprar les ments dels nostres menuts –alguns, per desgràcia, molt infectats per esta colonisació-  en moltíssima corrupció de polítics que varen vendre, venen i per desgràcia per a nosatres vendran a estos dos pobles per unes míseres propines. ¿Algú creu que una volta colonisats els tractaran com a iguals? Un imperi quan colonisa crea esclaus i quan ardu és el dolor en l'ànima quan veem els nostres veïns eclipsats per no sabem quin tipo de verí, que defenen l'imperialisme català fins i tot en més força que els propis catalans separatistes. Tots sabem que açò no és més que una martingala per a dividir Espanya, mai s'aniran ni creem que siga la seua verdadera intenció, pero sí tenen ben calculat anexionar les nostres terres a les seues per a ser els amos d'eixe país del que tant reneguen, pero del que volen ser els amos absoluts, deixant en la misèria al restant i fent als rics més rics encara. 

Este intent d'anexió NO té res de germandat –com molts  s'empenyoren en cridar-ho- i SÍ molt de falsetat, mentires, història inventada, papers furtats, diners bruts invertits en manipular , pactes polítics en els quals se nos va vendre pijor que a raberades i tantes atres brutes maniobres del pancatalisme. 

Pero ells no varen caure en el conte de que tot poble colonisat sempre, sempre acaba alçant-se contra la tirania imperialista i això és lo que esta naixent ací i ara. Dos pobles han despertat i anem a alçar-nos contra esta colonisació pactada i contra la tirania. Ho farem de forma pacífica, ho farem de forma cívica, ho farem des de l'orgull i la tranquilitat que dona el saber-nos amos de la raó i la veritat. 

I açò, germans del Regne de Mallorca no havera segut possible sense el vostre gran respal i entusiasme des del dia en que publiquem que anàvem a fer un acte en DEFENSA DE LA HISTÒRIA I CULTURA VALENCIANA que ha donat pas a este gran acte per la llibertat i el respecte a la identitat valenciana que fem extensible a la balear.

Des de CCV volem donar-vos gràcies infinites per tot lo que heu fet  i aneu a fer este dissabte en la vostra terra, aixina que gràcies i que el món s'entere que els germans es respecten no s'invadixen. Junts podrem, que ningú ho dubte. 

¡Viva Baléàs! ¡Vixca Valéncia! 


Entrar en Facebook
Perfil de Tuiter
Entrar en Google Plus
Nostre canal de YouTube
Nostre canal en Ivoox
Entra en el nostre Flickr
Blobic
Descarrega't la nostra App per a Android
Descarrega't la nostra App per a Iphone
Círcul Cívic Valencià


Desde el Reino de Valencia al Reino de Mallorca ,

No podemos dejar de mandar esta carta de agradecimiento a todas las asociaciones hermanas que desde las islas nos han estado apoyando desde el minuto uno de hacer pública la concentración de este sábado 19 de septiembre.

Han sido tantos los actos desinteresados y naturales que han ido saliendo desde Baleares hacía esta Concentración, que nombrarlos todos sería imposible y por esto casi la podríamos definir como la Concentración del despertar de dos Reinos, dos pueblos atacados por un mismo sistema de colonización y exterminio de nuestras respectivas tierras, tradiciones, lenguas e identidades.  

Porque tanto baleares como valencianos sabemos que aunque la gente no vea la colonización desde fuera, ya que no se efectua con armas como antaño, está ahí y  se efectua por medios políticos, inviertiendo mucho tiempo y dinero en comprar las mentes de nuestros pequeños –algunos, por desgracia, muy infectados por esta colonización-  con muchísima corrupción de políticos que vendieron, venden y por desgracia para nosotros venderán a estos dos pueblos por unas míseras propinas. ¿Alguien cree que una vez colonizados les tratarán como iguales? Un imperio cuando coloniza crea esclavos y cuan arduo es el dolor en el alma cuando vemos a nuestros vecinos eclipsados por no sabemos que tipo de veneno, que defienden el imperialismo catalán incluso con más fuerza que los propios catalanes separatistas. Todos sabemos que esto no es más que una artimaña para dividir España, nunca se irán ni creemos que sea su verdadera intención, pero sí tienen bien calculado anexionar nuestras tierras a las suyas para ser los dueños de ese país del que tanto reniegan, pero del que quieren ser los dueños absolutos, dejando en la miseria al resto y haciendo a los ricos más ricos aún. 

Este intento de anexión NO tiene nada de hermandad –como muchos  se empeñan en llamarlo- y SÍ mucho de falsedad, mentiras, historia inventada, papeles robados, dinero suciamente invertido en manipular , pactos políticos en los cuales se nos vendió peor que a ganado y tantas otras sucias maniobras del pancatalismo. 

Pero ellos no cayeron en la cuenta de que todo pueblo colonizado siempre, siempre termina alzándose contra la tiranía imperialista y eso es lo que esta naciendo aquí y ahora. Dos pueblos han despertado y vamos a alzarnos contra esta colonización pactada y contra la tiranía. Lo haremos de forma pacifica, lo haremos de forma cívica, lo haremos desde el orgullo y la tranquilidad que da el saberse dueños de la razón y la verdad. 

Y esto, hermanos del Reino de Mallorca no hubiera sido posible sin vuestro gran apoyo y entusiasmo desde el día en que publicamos que íbamos a hacer un acto en DEFENSA DE LA HISTORIA Y CULTURA VALENCIANA que ha dado paso a este gran acto por la libertad y el respeto a la identidad valenciana. 

Desde CCV queremos daros infinitas gracias por todo lo que habéis hecho  y vais a hacer este sábado en vuestra tierra, así que gracias y que el mundo se entere que los hermanos se respetan no se invaden. Juntos podremos, que nadie lo dude. 

¡Viva Baléàs! ¡Vixca Valéncia! 


Entrar en Facebook
Perfil de Tuiter
Entrar en Google Plus
Nostre canal de YouTube
Nostre canal en Ivoox
Entra en el nostre Flickr
Blobic
Descarrega't la nostra App per a Android
Descarrega't la nostra App per a Iphone
Círcul Cívic Valencià

0 comentarios:

 
Back to top!