Searching...
jueves, 19 de marzo de 2015

19 de març dia de Sant Josep /19 de marzo día de San José

Sant Josep és el patró de les falles, no aixina el de Valéncia cap i casal, com a voltes podria induir a confusió, donat que la festa més important de la ciutat està dedicada ad ell.

Hui, 19 de març, com cada any, el dia comença en una sorollosa despertà en tots el barris de la ciutat. 
A les 11 del matí es farà l'ofrena de flors davant l'image de Sant Josep, ubicada en el pont que porta el seu nom, en acabant el típic passacarrer fins a la Catedral per a assistir a la solemne missa en honor a Sant Josep. 




Entre les 14 i les 15 hores tots el barris de la cuitat dispararan la seua mascletà. A les 19 hores podrem assistir a la cavalcata del foc i a les 22 hores començaran a encendre en flama les falles infantils.
¡I per fi arribarà la mija nit!, moment en que tot el Cap i Casal fruirà veent el seu cel enlluernat pels colors i una música celestial per als valencians, puix tota la ciutat a l'hora dispararà fòcs artificials i més de 300 falles grans cremaran, tenyint de roig, groc i blau la nit gran dels valencians fallers. 









Actes que es repetixen per tot el Cap i Casal i per tot Lo Regne de Valéncia a on cada falla, cada comissió, cada faller i fallera, cada valencià i valenciana celebrem hui el dia de Sant Josep, dia de la Cremà, el dia gran de les Falles.

Des de Círcul Cívic Valencià vos desigem un maravellós dia de Sant Josep i com no, felicitem a tots els Joses, Peps,  Josefines, Pepites, a tots el pares i a tot el món valencianiste i faller.

¡Vixca Sant Josep!

¡Vixca la Geperudeta!

¡Vixquen les Falles!

¡Vixca Valéncia!

Twitter : @CCivico_val





19 de marzo día de San José

San José es el patrón de las fallas, no así el de Valencia “cap i casal”, como a veces podría inducir a confusión, dado que la fiesta más importante de la ciudad está dedicada a él.









Hoy, 19 de marzo, como cada año, el día comienza con una ruidosa despertà en todos los barrios de la ciudad.
A las 11 de la mañana se hará la ofrenda de flores ante la imagen de San José, ubicada en el puente que lleva su nombre, para posteriormente dirigirse acompañados del típico pasacalle hasta la Catedral para asistir a la solemne misa en honor a San José.




Entre las 14 y las 15 horas todos los barrios de la cuidad dispararán su mascletà. A las 19 horas podremos asistir a la Cavalcata del fuego y a las 22 horas comenzarán a arder las fallas infantiles.
¡Y por fin llegará la media noche!, momento en que todo el Cap i Casal disfrutará viendo su cielo iluminado por los colores y una música celestial para los valencianos, pues toda la ciudad a la hora disparará fuegos artificiales y más de 300 fallas grandes quemarán, tiñendo de rojo, amarillo y azul la noche grande de los valencianos falleros.





Actos que se repiten por todo el Cap i Casal y por todo El Reino de Valencia en donde cada falla, cada comisión, cada fallero y fallera, cada valenciano y valenciana celebramos hoy el día de San José, día de la Cremà, el día grande de las Fallas.

Desde Círculo Cívico Valenciano os deseamos un maravilloso día de San José y como no, felicitamos a todos los José, Pepes, Josefinas, Pepitas, a todos los padres y a todo el mundo valencianista y fallero.

¡Vixca Sant Josep!

¡Vixca la Geperudeta!

¡Vixquen les Falles!

¡Vixca Valéncia!

Twitter : @CCivico_val



0 comentarios:

 
Back to top!