Searching...
miércoles, 11 de marzo de 2015

Enhorabona a la gayata guanyadora de les Festes de La Magdalena 2015 / Enhorabuena a la gayata ganadora de las Fiestas de La Magdalena 2015

La Gayata 15, Sequiol, repetix per tercer any consecutiu el primer premi, la gayata 6, Farola-Ravalet, i la Gayata 18, Cremor, també repetixen pòdium. El premi infantil ha anat a la Gayata 7, Cor de la Ciutat.



La Gayata Sequiol es va alçar ahir per tercer any consecutiu en el Premi al Millor Monument Gayater de les Festes de la Magdalena 2015. El particular estil de votació que utilisen -tipo Eurovisió- a on s'ha de fer un reconte de les puntuacions donades per cada Gayata aporten un plus d'emoció adicional.

Les Gayates 15 i 6 varen mantindre un pols casi fins a l’últim moment, les votacions foren molt emotives per lo apretat dels resultats entre estes dos Gayates. Al remat, la construcció que porta per lema “Chiula Chiula Panderola” de l'artiste Jovi Monroig, s'alçà en el primer premi. Quedant les puntuacions en 92 per a Sequiol, 84 per a Farola-Ravalet i 75 per a Cremor, a les quals seguiren: Tir de Colom en 44 punts, El Toll, en 36 punts i Portal de l'Hom, en 17 punts.

Els premis infantils se repartiren com ya hem dit, per a la guanyadora Cor de la Ciutat en 87 punts, Porta del Sol en 77 punts i Farola-Ravalet infantil en 56 punts.

El primer premi a l'utilisació del valencià fon per a Castalia, i el premi al millor llibret fon per a Brancal de la Ciutat.


Com poden vore en la foto, els membres ho varen celebrar com ho mereix l'ocasió, en abraços, amples somriures i botant al sò del lema del sector Sequiol per haber rebut el màxim guardó magdalener.

Círcul Cívic Valencià se suma a l'alegria d'esta Gayata i li donem la nostra més sincera enhorabona a Sequiol. I per supost també l'enhorabona a totes les gayates participants i a seguir lluitant per a ser guanyadores en 2016 i sobre tot per a que la festa de La Magdalena seguixca estant en lo més alt.




La gayata 15, Sequiol, repite por tercer año consecutivo el primer premio, la gayata 6, Farola-Ravalet, y la gayata 18, Ardor, también repiten podio. El premio infantil ha ido a la gayata 7, Coro de la Ciudad.


 
La gayata Sequiol se alzó ayer por tercer año consecutivo con el Premio al Mejor Monumento gayatero de las Fiestas de la Magdalena 2015. El particular estilo de votación que utilizan -tipo Eurovisión- en donde se ha de hacer un recuento de las puntuaciones dadas por cada gayata aportan un plus de emoción adicional.

Las gayatas 15 y 6 mantuvieron un pulso casi hasta el último momento, las votaciones fueron muy emotivas por lo  apretado de los resultados entre estas dos gayatas. Al final, la construcción que lleva por lema "chiular chiular Panderola" del artista Jovi Monroig, se alzó con el primer premio. Quedando las puntuaciones en 92 para Sequiol, 84 para Farola-Ravalet y 75 para Cremor, a las que siguieron: Tir de Colom en 44 puntos, El Toll, en 36 puntos y Portal del Hom, en 17 puntos.

Los premios infantiles se repartieron como ya hemos dicho, para la ganadora Cor de la Ciutat en 87 puntos, Puerta del Sol en 77 puntos y Farola-Ravalet infantil en 56 puntos.

El primer premio en la utilización del valenciano funde para Castalia, y el premio al mejor libreto fue para Brancal de la Ciutat.



Como pueden ver en la foto, los miembros lo celebraron como lo merece la ocasión, con abrazos, muchas sonrisas y saltando al son del lema del sector Sequiol por haber recibido el máximo galardón magdalenero.

Círculo Cívico Valenciano se suma a la alegría de esta gayata y le damos nuestra más sincera enhorabuena a Sequiol. Y por supuesto también la enhorabuena a todas las gayatas participantes y ánimos para seguir luchando por ser ganadoras en 2016 y sobre todo para que la fiesta de La Magdalena siga estando en lo más alto.


0 comentarios:

 
Back to top!