Searching...
miércoles, 25 de marzo de 2015

Elig li dedica un parc al cantor del Misteri Francisco García Linares / Elche le dedica un parque a Francisco García Linares

Quan el 4 de decembre, el cantor del Misteri, Francisco García Linares faltà, el Grup Ilicità Tonico Sansano inicià immediatament una recollida de firmes per a que se li dedicara un carrer o plaça en la ciutat d'Elig. 



L'ajuntament ha complit el desig del Grup Ilicità i li ha dedicat un parc, en l'acte, a qual varen acodir autoritats i membres de la Festa, s'interpretaren alguns fragments del temari com a homenage al cantor.

Des d'ara, una de les veus més destacades del Misteri d'Elig, torna a brillar en el jardí que des del 22 de març de 2015 porta el seu nom i que està ubicat en el Carrer Frasquita Vázquez, en el barri d'Altabix, parc ,el qual, per a sempre serà el nou escenari de Francisco García Linares. 

Descanse en pau. 




Cuando el 4 de diciembre, el cantor del Misteri, Francisco García Linares, falleció, el Grupo Ilicitano Tonico Sansano inició inmediatamente una recogida de firmas para que se le dedicara una calle o plaza en la ciudad de Elche.



El ayuntamiento ha cumplido el deseo del Grupo Ilicitano y le ha dedicado un parque, al acto acudieron autoridades, miembros de la Festa, y en el cual, se interpretaron algunos fragmentos del temario como homenaje al cantor.

Desde ahora, una de las voces más destacadas del Misterio de Elche, vuelve a brillar en el jardín que desde el 22 de marzo de 2015 lleva su nombre y que está ubicado en la Calle Frasquita Vázquez, en el barrio de Altabix, parque, el cual, para siempre será el nuevo escenario de Francisco García Linares.

Descanse en paz.

0 comentarios:

 
Back to top!