Searching...
sábado, 21 de marzo de 2015

L'incoherència del @valenciacf / La incoherencia del @valenciacf

Quan el 26 de febrer passat, Fernando León, president de la penya futbolística Curva Nord del Valéncia Cf va fer el comunicat http://www.cn10.es/fernando-leon-reunion-260215-sinfiltro/ a on contava en les seues pròpies paraules l'assunt de la prohibició del club per a fer el tifo a la Mare de Deu dels Desamparats per considerar-lo tema religiós, alluntat del fútbol i que el fer actes de colaboració en la RACV, segons Salvo i Vidagany, els apartava del camí fundacional de la Curva, no podíem donar crèdit a lo que estava passant. 

La Curva defenia que l'idea de posar eixe tifó en Falles, dos dies ans de l'Ofrena a la nostra Patrona i en plenes festes falleres, en temes de senyes d'identitat valencianes no res tenia a vore en religió i manco en política. Pero Salvo els va prohibirfer-lo. 

El mateix Fernando León escrivia en eixe comunicat que en 23 anys que porta en les grades de Mestalla, a soles se li han prohibit fer tres tifos i els tres, esta temporada. Per desgràcia el problemes seguixen i el Valéncia CF sí s'està comportant de forma politisada. Y si no lliggen vostés. http://www.cn10.es/comunicado-oficial-%C2%B7curvanord%C2%B7-180215/

Des de Círcul Cívic Valencià hem d'aclarir ans de res que este artícul és nostre, la Curva no té res a vore, i ho diem aixina per a que no se'ls ataque més des de dins del Valéncia CF. No nos paregué be que els prohibiren fer el tifo i no publicarem artícul per no perjudicar a la penya o que el Valéncia intente utilisar-nos d'arma contra la Curva. 

Pero no es pot consentir que el Valéncia CF seguixca en estes incoherències tan grans i destrellatades. Quan hem vist la felicitació de Falles del Club a l'afició havíem de contestar. Sr. Amadeo Salvo i directiva del Valéncia CF ¿Cóm poden dir-los als components de la Curva que posar a la Geperudeta era religiós i podia molestar a part de les grades de Mestalla i ara posar-la en el seu vídeo de felicitació de Falles?


Suponem que anar a la mascletà de l’ajuntament és una tradició, com anar a la Basílica a principi de temporada o quan es guanya un títul. ¿Llavors, no molesta a ningú? https://www.youtube.com/watch?v=3NFiN7ZVev0 Una llàstima Amadeo, tot podria ser tan normal com que el club en més seguidors valencians represente lo valencià. 

Sr. Amadeo Salvo, lo que ha de fer és escriure en valencià i deixar-se a Vidagany que lo únic que farà serà convertir-nos el club en una atra entitat pancatalanista.

Una frase com “El Valencia CF vos desitja unes bones Falles!” és molt simple d'escriure en el valencià dels fundadors del club ya que fa uns dies estaveu en eixa celebració. La forma correcta seria:

¡El Valencia CF vos desija unes bones Falles!

¡Coherència per favor!

¡Vixca Valéncia! ¡Vixquen les Falles!

Twitter : @CCivico_val
 Círcul Cívic Valencià


Cuando el 26 de febrero, Fernando León, presidente de la peña futbolística Curva Nord del Valencia CF hizo el comunicado http://www.cn10.es/fernando-leon-reunion-260215-sinfiltro/ donde contaba con sus propias palabras el asunto de la prohibición del club para hacer el tifo a la Virgen de los Desamparados por considerarlo tema religioso, alejado del fútbol y que el hacer actos de colaboración con la RACV, según Salvo y Vidagany, los apartaba del camino fundacional de la Curva, no podíamos dar crédito a lo que estaba pasando.

La Curva defendía que la idea de poner ese tifo en Fallas, dos días antes de la Ofrenda a nuestra Patrona y en plenas fiestas falleras, con temas de señas de identidad valencianas nada tenía que ver con religión y menos con política . Pero Salvo les prohibió exibirlo.

El mismo Fernando León escribía en ese comunicado que en 23 años que lleva en las gradas de Mestalla, solamente se le han prohibido hacer tres tifos y los tres, esta temporada. Por desgracia los problemas siguen y el Valencia CF sí se está comportando de forma politizada. Y si no lean ustedes.

Desde Círculo Cívico Valenciano debemos aclarar antes de nada que este artículo es nuestro, la Curva no tiene nada que ver, y lo decimos así para que no se les ataque más desde dentro del Valencia CF. No nos pareció bien que les prohibieran hacer el tifo y no publicamos artículo para no perjudicar a la peña o que el Valencia intente usarnos de arma contra la Curva.

Pero no se puede consentir que el Valencia CF siga en estas incoherencias tan grandes y deshorbitadas. Cuando hemos visto la felicitación de Fallas del Club a la afición teníamos que contestar. Sr. Amadeo Salvo y directiva del Valencia CF ¿Cómo pueden decir a los componentes de la Curva que poner a la Geperudeta era religioso y podía molestar a parte de las gradas de Mestalla y ahora ponerla en su vídeo de felicitación de Fallas? 




Suponemos que ir a la mascletà del ayuntamiento es una tradición, como ir a la Basílica a principio de temporada o cuando se gana un título. ¿Entonces, no molesta a nadie? https://www.youtube.com/watch?v=3NFiN7ZVev0
Una lástima Amadeo, todo podría ser tan normal como que el club con más seguidores valencianos represente lo valenciano.

Sr. Amadeo Salvo, lo que tiene que hacer es escribir en valenciano y dejarse a Vidagany que lo único que hará será convertir al club en otra entidad pancatalanista.

Una frase como "El Valencia CF vos desitja unes bones Falles!" Es muy simple de escribir en el valenciano de los fundadores del club ya que hace unos días estaban en esa celebración. La forma correcta sería:

¡El Valencia CF vos desija unes bones Falles!

¡Coherencia por favor!

¡Vixca Valencia! ¡Vixquen las Fallas!

Twitter : @CCivico_val
Círculo Cívico Valenciano

0 comentarios:

 
Back to top!