Searching...
viernes, 13 de marzo de 2015

Carta presentada en l'Ajuntament de Benidorm / Carta presentada en el Ayuntamiento de Benidorm

El passat dia 10 de març, Círcul Cívic Valencià publicà que La Crida de Benidorm havia incomplit la Llei 8/1984 dels símbols d'Identitat de la Comunitat Valenciana al penjar dos banderes alienes als Estatuts de la Comunitat Valenciana i en la qual anunciarem que demanaríem respostes i com a mínim una disculpa pública per part tant de l'alcalde de Benidorm, Agustí Navarro, en representació del consistori benidormer com per part de la Junta Local Fallera per part del seu màxim responsable, el president Javier Rodrigo.

Puix com podran comprovar, per part nostra la faena està feta, ací poden vore els documents en sagell d'entrada en l'ajuntament de Benidorm, també la queixa en el Síndic d'Agravis, i encara que en la Junta Local Fallera nos va ser impossible que nos firmaren l'entrada de la carta -per motius que alegaren les persones presents, no haver ningun responsable en eixe moment que nos poguera firmar- la carta fon entregada en mà.

Ara nos queda esperar la resposta de l'ajuntament i la Junta Local Fallera, la qual esperem que siga ràpida i satisfactòria perque un erro el podem cometre tots, pero canviar la Real Senyera per una bandera que no té res que vore en la nostra terra no és onsevol descuit.

Círcul Cívic Valencià espera i desija pronta resposta per part de totes les parts implicades en este greu agravi als valencians.

Per si algú de vostés no va poder llegir la notícia, els deixem l'enllaç directe per accedir a ella. 






Twitter : @CCivico_val
 Círcul Cívic Valencià


El pasado dia 10 de marzo, Círculo Cívico Valenciano publicó que La Crida de Benidorm había incumplido la Ley 8/1984 de los símbolos de Identidad de la Comunidad Valenciana al poner dos banderas extrañas a los Estatutos de la Comunidad Valenciana y en la cual anunciamos que pediríamos respuestas i como mínimo una disculpa pública por parte tanto del Alcalde de Benidorm, Agustín Navarro, en representación del consistorio benidormero como por parte de la Junta Local Fallera por parte de su máximo responsable, el presidente Javier Rodrigo.

Pues como podrán comprobar, por parte nuestra la faena está hecha, así pueden ver los documentos en sello de entrada en el Ayuntamiento de Benidorm, también la queja en el Síndico de Agravios, y todavía que en la Junta Local Fallera nos fue imposible que nos firmasen la entrada de la carta -por motivos que alegaron las personas presentes, no haber ningún responsable en ese momento que nos pudiera firmar- la carta fue entragada en mano.

Ahora nos queda esperar la respuesta del Ayuntamiento y de la Junta Local Fallera, la cual esperamos que sea rápida y satisfactoria porque un error lo podemos cometer todos, pero cambiar la Real Señera por una bandera que no tiene nada que ver con la nuestra tierra no es cualquier descuido.

Círculo Cívico Valenciano espera y desea una pronta respuesta por todas las partes implicadas en este grave agravio a los valencianos.

Por si alguno de ustedes no pudo leer la noticia, les dejamos el enlace directo para acceder a ella. 


Twitter : @CCivico_val
Círculo Cívico Valenciano

0 comentarios:

 
Back to top!