Searching...
domingo, 22 de marzo de 2015

Als pares, no tingau por de demanar ajuda a Círcul Cívic Valencià #NoMeAdoctrines / A los padres, no tengáis miedo de pedir ayuda a Círculo Cívico Valenciano

En este artícul http://www.circulocivico.org/2015/03/queixa-linstitut-serra-despada-en-onda.html publicat en la pàgina web de Círcul Cívic Valencià nos féyem resò de la petició d'ajuda d'uns pares que pels motius que tots sabem no estaven rebent les circulares de l'institut IES Serra d'Espadà en Onda (Castelló) ni en valencià ni en castellà, solament en català de la AVL.

No hem conseguit que canvien el català pel valencià, pero si hem conseguit que els pares hagen rebut la següent circular en bilingüe, i en este cas que són pares castellaparlants, és un orgull per a nosatros el poder haver ajudat i haver conseguit una mínima victòria que per a res nos farà deixar de seguir este cas, ni cap atre.

Als pares donar-los les gràcies per confiar en nosatros -com poden comprovar l'anonimat queda per a que no puguen haver represalies als seus fills- al Sr. Santiago Sagasta Pellicer, director del centre dir-li que este chicotet, molt menut pas, no nos farà deixar de seguir el tema i que una llàstima que no haja respost personalment a la nostra associació- i al restant de pares, mares, tios, yayos ... animar-los a que acodixquen a Círcul Cívic Valencià, perque les grans batalles es guanyen a base de moltes chicotetes victòries.

Ací poden vore les fotos dels documents en qüestió.















¡Ànim a tots!
CCV ha estat, està i estarà
per a ajudar-los de forma confidencial!

¡Som valencians i respectem el castellà!

¡Acodixquen a nosatros sense por!

Twitter : @CCivico_val
 Círcul Cívic Valencià


En este artículo http://www.circulocivico.org/2015/03/queixa-linstitut-serra-despada-en-onda.html publicado en la página web de Círculo Cívico Valenciano nos hacíamos eco de la petición de ayuda de unos padres que por los motivos que todos sabemos no estaban recibiendo las circulares del instituto IES Sierra de Espadán en Onda (Castellón) ni en valenciano ni en castellano, solamente en catalán de la AVL.

No hemos conseguido que cambien el catalán por el valenciano, pero si hemos conseguido que los padres hayan recibido la siguiente circular en bilingüe, y en este caso que son padres castellanohablantes, nos enorgullecemos de poder haber ayudado i haber conseguido una mínima victoria que para nada nos hará dejar de seguir este caso, ni ningún otro.

A los padres darles las gracias por confiar en nosotros -como pueden comprobar el anonimato queda para que no puedan haber represalias a sus hijos- al Sr. Santiago Sagasta Pellicer, director del centro decirle que este pequeño, muy pequeño paso, no nos hará dejar de seguir el tema y que una lástima que no haya respondido personalmente a nuestra asociación- y al resto de padres, madres, tíos, abuelos ... animarles a que acudan a Círculo Cívico Valenciano, porque las grandes batallas se ganan a base de muchas pequeñas victorias.

Aquí pueden ver las fotos de los documentos en cuestión. 




Ánimo a todos!
CCV ha sido, está y estará
para ayudarles de forma confidencial!

¡Somos valencianos y respetamos el castellano!

¡Acudir a nosotros sin miedo!

Twitter : @CCivico_val
Círculo Cívico Valenciano

0 comentarios:

 
Back to top!