Searching...
jueves, 19 de febrero de 2015

La Diputació recolzarà proyectes musicals, pirotècnics i teatrals, si es fan en “valencià” / La Diputación apoyará proyectos musicales, pirotécnicos y teatrales, si se hacen en "valenciano"



La delegació que forma part de la Diputació de Valéncia i que, s'encarrega de les competències de gestió del “Teatre Escalante” “Festival de Pirotècnia de Valéncia” “Certamen Provincial de Bandes” “Concurs Internacional de Piano, José Iturbi” “Retrobem la nostra música” “Sona la Dipu amb música, en balls i cançons tradicionals” “Nou Premi de Teatre Infantil” i l'edició de partitures de compositors valencians, aixina com la gravació i l’edició d'un disc compacte en les peces musicals editades.

La delegació que dirigix Cristobal Grau, qui ha assegurat que “la Diputació s'afiança en el seu compromís en els programes musicals i culturals millorats de  l'any passat, per a ajustar les ajudes provincials a les necessitats de les bandes de música, l'industria pirotècnica i l'àmbit escènic valencià” “En totes les llínees de la delegació tenim excelents proyectes i el compromís presupostari de portar-los cap avant” “també es recull el compromís de la Diputació en les societats musicals, a les que otorgarem, més o manco, milló i mig d'euros a través del programa «Retrobem la nostra música»

¡Ay , pero la dipu que sona “amb” música! si totes les ajudes que donen foren destinades al valencià, la nostra terra seria més gran encara de lo que és, perque ¿a vore quina terra sobreviu a l’extermini al que estem seent somesos des de fa tres décades? A soles una gran terra, en una gran gent, lluitadora, humil, que lo únic que vol és evitar com siga el genocidi nazi pancatalanista que aguantem dia darrere dia, a soles una terra que té clar d'a on venim i a on anem i per això, seguim en peu.

No és d'estranyar que els jóvens no sàpien ni a on anar, ¡Bo, o sí! A on els donen diners i un possible futur, ya ho dien els nostres yayos, ¡En diners, torrons! Si els governs valencians no hagueren fet açò o allò...pero ho van fer, ho fan i ho faran. Aixina que des de Círcul Cívic Valencià es comprometem a estar al costat d'aquells que, encara i a costa de renunciar a ajudes, etc. vullguen defendre lo valencià per damunt de tot. Nosatros no cobrem, no rebem subvencions i no anem plorant com alguns pancatalanistes que encara volen més ajudes, més diners, més ferramentes per a comprar voluntats.

Lo  que passa és que en esta gran terra, en tota la seua gran identitat intocable, sempre en quedarem, i no en som quatre, valencians que nos estimem ser i sentir-nos valencians pobrets, que valencians que  venen l’ànima als diables del nort per a fruir d'uns missers i bruts euros els qual, poquet a poquet van deixant a la nostra terra sense valenciania.

Twitter : @CCivico_val
 Círcul Cívic Valencià


La delegación se encarga de las competencias de gestión del "Teatro Escalante" "Festival de Pirotecnia de Valencia" "Certamen Provincial de Bandas" "Concurso Internacional de Piano José Iturbi" "Retrobem nuestra música" "Sona la Dipu amb música, bailes y canciones tradicionales "" Nuevo Premio de Teatro Infantil "y la edición de partituras de compositores valencianos, así como la grabación y edición de un disco compacto con las piezas musicales editadas.

La delegación que dirige Cristóbal Grau, quien ha asegurado que "la Diputación se afianza en su compromiso con los programas musicales y culturales mejorados del año pasado para ajustar las ayudas provinciales a las necesidades de las bandas de música, la industria pirotécnica y el ámbito escénico valenciano" "en todas las líneas de la delegación tenemos excelentes proyectos y el compromiso presupuestario de llevarlos hacia adelante" "también se recoge el compromiso de la Diputación con las sociedades musicales, a las que otorga, más o menos, millón y medio de euros a través del programa «Reencontrar nuestra música»

¡Ay, ay la dipu amb" si todas las ayudas que dan fueron destinadas al valenciano, nuestra tierra sería mayor aún de lo que es, porque ¿a ver qué tierra sobrevive al exterminio al que estamos siendo sometidos desde hace tres décadas ? Solo una gran tierra, con una gran gente, luchadora, humilde, que lo único que quiere es evitar como sea el genocidio nazi pancatalanista que aguantamos día tras día, solo una tierra que tiene claro de dónde venimos y a donde vamos y por ello, seguimos de pie.

No es de extrañar que los jóvenes no sepan ni a dónde ir, ¡Bueno, o sí! En donde les dan dinero y un posible futuro, ya lo decían nuestros abuelos, ¡En diners, turrons! Si los gobiernos valencianos no hubieran... pero lo hicieron, lo hacen y lo harán. Así que desde Círculo Cívico Valenciano nos comprometemos a estar al lado de aquellos que, aunque y a costa de renunciar a ayudas, etc. quieran defender el valenciano por encima de todo. Nosotros no cobramos, no recibimos subvenciones y no vamos llorando como algunos pancatalanistas que aún quieren más ayudas, más dinero, más herramientas para comprar voluntades.

Lo que pasa es que en esta gran tierra, con toda su gran identidad intocable, siempre quedaremos, y no somos cuatro, los que preferimos ser y sentirnos valencianos pobres, que vender nuestra alma a los diablos del norte, que disfruten de unos míseros euros que pueden darles pequeñas victorias, pero nunca Valencia, porque la victoria será nuestra.
Twitter : @CCivico_val

Círculo Cívico Valenciano

0 comentarios:

 
Back to top!