Searching...
miércoles, 4 de febrero de 2015

Presentació del llibre “Pilota Valenciana. Identitat.” / Presentación del libro "Pelota Valenciana. Identidad."


Círcul Cívic Valencià, com sempre, intentant fer-se resò de les activitats culturals valencianistes, en este cas se tracta de la presentació en el Conservatori de Meliana este divendres, 6 de febrer, en l’acte de presentació del llibre “Pilota Valenciana. Identitat.” Edició especial de L'Oronella editada per Lo Rat Penat.

L’obra “Pilota valenciana. Identitat” obra d’Aureli López tracta de temes com l’història de la pilota, de les escoles i la selecció, la participació de la dòna, una descripció de totes les modalitats i els seus reglaments, un vocabulari específic que arreplega tota la terminologia de la pilota, junt a una rica bibliografia i material gràfic.

Imprescindible per a tot aficionat o interessat en la pilota valenciana, o simplement en tot lo que forma part de la nostra identitat com a valencians.“Pilota valenciana. Identitat” es presenta com l’obra magna del deport valencià.

Un poc de L'Oronella: 

Editorial valenciana fundada en els anys 90 per l'escritor i periodiste Felip Bens, fins a l'actualitat ha publicat més de 150 obres, majoritàriament en valencià i en diverses coleccions (jovenil, narrativa, poesia, ensaig o història...)
L'Oronella ha jugat, juga i esperem que seguixca jugant un paper fonamental i dinamisador de la vida cultural valenciana, aixina com un gran paper difusor de la lliteratura en llengua valenciana.
Actualment l'editorial està gestionada per Foment de les Lletres Valencianes, associació sense ànim de lucre.

Twitter : @CCivico_val


Círculo Cívico Valenciano, como siempre, intentando hacerse eco de las actividades culturales valencianistas, en este caso se trata de la presentación en el Conservatorio de Meliana este viernes, 6 de febrero, en el acto de presentación del libro "Pelota Valenciana. Identidad. "Edición especial de La Oronella editada por Lo Rat Penat.

La obra "Pelota valenciana. Identidad "obra de Aurelio López trata de temas como la historia de la pelota, de las escuelas y la selección, la participación de la mujer, una descripción de todas las modalidades y sus reglamentos, un vocabulario específico que recoge toda la terminología del balón, junto a una rica bibliografía y material gráfico.

Imprescindible para todo aficionado o interesado en la pelota valenciana, o simplemente en todo lo que forma parte de nuestra identidad como valencianos. "Pelota valenciana. Identidad" se presenta como la obra magna del deporte valenciano.

Un poco de La Oronella:
Editorial valenciana fundada en los años 90 por el escritor y periodista Felipe Bens, hasta la actualidad ha publicado más de 150 obras, mayoritariamente en valenciano y en varias colecciones (juvenil, narrativa, poesía, ensayo o historia).
La Oronella ha jugado, juega y esperamos que siga jugando un papel fundamental y dinamizador de la vida cultural valenciana, así como su gran papel difusor de la literatura en lengua valenciana.
Actualmente la editorial está gestionada por Fomento de las Letras Valencianas, asociación sin ánimo de lucro.

Twitter : @CCivico_val
 Círculo Cívico Valenciano




0 comentarios:

 
Back to top!