Searching...
domingo, 18 de enero de 2015

CCV assistix a la celebració de l'Aniversari del Grup Ilicità Tonico Sansano Mora / CCV asiste a la celebración del Aniversario del Grup Ilicità Tonico Sansano Mora

Círcul Cívic Valencià ha assistit en molt orgull a la celebració del trentanou aniversari del Grup Cultural Ilicità Tonico Sansano Mora i a la presentació de la secció local de PLV, a on hem pogut fruir d'una germanor molt especial.


Carta enviada a Josep Esteve Rico Sogorb:

Dissabte, 17 de giner de 2015.

Sr. En Josep Esteve Rico Sogorb,

Des de Círcul Cívic Valencià volem aprofitar l'ocasió de la presentació de la secció local de la PLV Plataforma Valencianista d'Elig, i sobre tot, i més important del trentanou aniversari del Grup Cultural Ilicità “Tonico Sansano Mora” el qual vosté presidix per a felicitar-los pels actes prevists per ad este dumenge 18 de giner de 2015, aixina com comunicar-los que en representació de la nostra associació acodirà als actes Na Marisa Mompó Buchón, tesorera de CCV.

Com no donar-los l'enhorabona per la gran llabor que realisen tant en Elig com en tot el territori del nostre Regne en tots el àmbits de defensa de les nostres senyes d’identitat i deixar constància de que ací nos tenen per a lo que puguera sorgir. La germanor del valencianisme és molt important en els temps que venen.
Els desigem que el dumenge fruïxquen d'un dia memorable en la millor companyia de tots els seus socis, simpatisants, amics i visitants, entre els que tenim el gust de quedar representats.

Un fort abraç de germanor.




 Círcul Cívic Valencià
Tuiter : @CCivico_val



Círculo Cívico Valenciano ha asistido con mucho orgullo
a la celebración del treintainueve aniversario del Grup Cultural Ilicitá Tonico Sansano Mora y a la presentación de la sección de PLV, donde hemos podido disfrutar de una hermandad muy especial.


Carta enviada a Josep Esteve Rico Sogorb:

Sábado, 17 de Enero de 2015

A la atención de Josep Esteve Rico Soborb,

Desde Círculo Cívico Valenciano queremos aprovechar la ocasión de la presentación de la sección local de la PLV-Plataforma Valencianista de Elche, y sobre todo, y más importante del treintainueve aniversario del Grup Cultural Ilicitá "Tonico Sansano Mora", el cual usted preside para felicitarlos por los actos previstos para este domingo 18 de Enero de 2015, así como comunicales que en representación de nuestra asociación acudirá a los actos Dña. Marisa Mompó Buchón, tesoresa de CCV.

Como no daros la enhorabuena por la gran labor que realizan tanto en Elche como en todo el territorio de nuestro querido Reino en todos los ámbitos de defensa de nuestras señas de identidad y dejar constancia de que aquí nos tienen para lo que pudiera surgir. La hermandad del valencianismo es muy importante en los tiempos que vienen.

Les deseamos que el domingo disfruten de un dia memorable en la mejor compañía de todos sus socios, simpatizantes, amigos y visitantes, entre los que tenemos el gusto de quedar representados.

Saludos Cordiales


 Círculo Cívico Valenciano


Tuiter : @CCivico_val

0 comentarios:

 
Back to top!