Searching...
viernes, 2 de enero de 2015

Joan Ribó i l'alcadia de Valéncia / Joan Ribó y la alcaldía de Valencia

Joan Ribó  i l'alcadia de Valéncia - Círcul Cívic Valencià

Les paraules de Ribó no poden manco que deixar-nos aixina com a torbats, atrontollats i uns quants calificatius més. I ademés ya en hashtag per a tuiter  #laValènciaQueVolem. Per supost des de CCV demanem a tots els valencians de be que rebaten eixe en este atre  hashtag #LaValénciaQueVolem. 

    D'entrada el titular “La València que vols, la València que volem” - li recordem al candidat de Compromís que valència en “e” oberta fa referència a química i que Valéncia s'escriu en “e” tancada, perque aixina la pronunciem.

   “L'ajuntament ha de ser també la casa de tots els valencians, de totes les valencianes” ¿“Sr, Ribó” nos pot explicar qui són per a vosté els valencians i valencianes? Perque venint de Compromís molt nos temem que els valencians que defenem lo nostre de veritat, no serem ben rebuts pel seu ajuntament. I que conste que tampoc busquem la seua aprovació, nosatros seguirem defenent el verdader valencià contra el català impost que reina hui en Valéncia.

    “Vos convide a imaginar amb mi la València que volem” nosatros ya imaginem la Valéncia que volem, una Valéncia lliure i que torne a estar en el lloc que li correspon com Cap i Casal de tot un Regne. Vosté això no farà ni vol sentir res que no vinga dels seus “germans catalans” com diu la seua cap Oltra. 
   “Vol mostrar amb orgull la seua identitat” Esta és per a nosatros la “frase” , ¿Quina identitat vol mostrar una persona que ampra paraules alienes a la nostra identitat per a parlar i escriure? 

   ¿Qué pretén la seua cap Mònica Oltra? al dir públicament: “En cuanto a la infrafinanciación autonómica, cree que hay que decirle al Gobierno central que los valencianos “no somos ciudadanos de segunda. Y que, o lo entienden, o se lo tendremos que hacer entender por otras vías”, como llevarles a los tribunales y hacer “presión, política y social” Si la “Sra.” Oltra ho necessita li podem deixar un diccionari de la REA i un atre de la RACV per a que no pose paraules que poden portar a confussió.

   Açò no sona gens democràtic, més be sona a règim totalitari on se volen construir uns països imaginaris en els diners de tots els valencians i que ningú gosa parlar perque persones com vostés utilisen eixos atres mijos. 
 Círcul Cívic Valencià


Joan Ribó y la alcaldía de Valencia - Círculo Cívico Valenciano
Las palabras de Ribó no pueden por menos que dejarnos así como turbados, atolondrados  y unos cuantos calificativos más. Y además ya con  hashtag para tuiter  #laValènciaQueVolem. Por supuesto desde CCV pedimos a todos los valencianos de bien que rebatan ese con  este otro hashtag # LaValénciaQueVolem.

     De entrada el titular "La València que quieres, la València que queremos" - le recordamos al candidato de Compromiso que valencia en "e" abierta hace referencia a química y que Valencia se escribe en "e" cerrada, porque así la pronunciamos.

    "El ayuntamiento debe ser también la casa de todos los valencianos y de todas las valencianas" ¿"Sr, Ribó" nos puede explicar quiénes son para usted los valencianos? Porque viniendo de Compromiso mucho nos tememos que los valencianos que defendemos lo nuestro de verdad, no seremos bien recibidos por su ayuntamiento. Y que conste que tampoco buscamos su aprobación, nosotros seguiremos defendiendo el verdadero valenciano contra el catalán impuesto que reina hoy en Valencia.

     "Os invito a imaginar conmigo la Valencia que queremos" nosotros ya imaginamos la Valencia que queremos, una Valencia libre y que vuelva a estar en el lugar que le corresponde como “Cap y Casal” de todo un Reino. Usted esto no lo hará ni quiere oír nada que no venga de sus "hermanos catalanes" como dice su jefa Oltra.

    "Quiere mostrar con orgullo su identidad" Esta es para nosotros la "frase" ¿Qué identidad quiere mostrar  una persona que emplea palabras ajenas a nuestra identidad para hablar y escribir?

    ¿Qué pretende su jefa  Mónica Oltra? al decir públicamente: "En cuanto a la infrafinanciación autonómica, creo que hay que decirle al Gobierno central que los valencianos" no somos ciudadanos de segunda. Y que, o el entienden, o se lo tendremos que hacer entender por  medio de otras Vías ", como llevarles a los tribunales y hacer" presión, política y social "Si la" Sra. "Oltra lo necesita le podemos dejar un diccionario de la RAE y otro de la RACV para que no ponga palabras que pueden llevar a confusión.

    Esto no suena nada democrático, más bien suena a régimen totalitario donde se quieren construir unos países imaginarios con el dinero de todos los valencianos y que nadie se atreve a  hablar porque personas como ustedes usan esos otros medios.
 Círculo Cívico Valenciano

0 comentarios:

 
Back to top!