Searching...
sábado, 3 de enero de 2015

Més borinotades / Más tonterías


Més borinotades - Círcul Cívic Valencià
Més borinotades - Círcul Cívic ValenciàEl portaveu municipal d'Esquerra Unida del “país valencià”, Amadeu Sanchis, ha exigit que retiren tot el material antidisturbis que s'expon en Expojove estes festes de Nadal tant de la Policia com de la Guàrdia civil. Per a est home no té cap justificació que els chiquets hagen de vore porres i escuts. 




   ¿Se poden dir més destrellats en unes poques paraules? ¡Ya està be de jugar en els chiquets com a moneda política che!

   Ans quan a l’escola venia la policia a donar charrades sobre la seua faena era un dia casi festiu i tots els chiquets volien ser policies de majors, ademés d'ensenyar valors i guies de comportament cívic i no hem eixit criminals de la porra “Sr.” Sanchis.

   ¿Cóm pot una persona d'un partit que disfrassa als chiquets en banderes cubanes pintades en els colors de la nostra Real Senyera, que els ensenyen que tot lo valencià és mentira i que pertanyen als països imaginaris catalans, que els porten a manifestacions, que els fan unes trobades catalanistes a més no poder, qué en els llibres d'escola a soles lligen mentires i més mentires sobre l'història i llengua de la seua terra mal venuda per uns maldits euros i pactes polítics...?

   ¿En sério ha dit lo de que vore les ferramentes de treball de les forces de seguritat de la nostra terra és pot fer mal als chiquets? 

   Nosatros no entenem ya res o este món s'ha tornat foll del tot ya. Els chiquets tenen dret a vore com treballen policies, guàrdies civils, bombers, agricultors, meges, mestres...pero per damunt de tot haurien de tindre el dret de saber la veritat sobre totes les coses que els rodegen a diari. 

Més borinotades - Círcul Cívic Valencià   Perque per eixa regla seua de demanar, nosatros demanen que els chiquets no tenen perque vore a diari les ferramentes tan perilloses que utilisen els professors, puix l'ensenyança valenciana està contaminada i no n'hi ha arma més perillosa que l'educació adoctrinadora

   
Puix des de CCV denunciem publicament a totes les empreses, per eixemple  Carassa, que rotulà en català en expojove utilisant per als nostres chiquets paraules alienes a la nostra llengua valenciana.
 Círcul Cívic Valencià



Más tonterías - Círculo Cívico Valenciano
Más tonterías - Círculo Cívico Valenciano     El portavoz municipal de Izquierda Unida del "país valenciano", Amadeu Sanchis, ha exigido que retiren todo el material antidisturbios que se expone en Expojove estas fiestas de Navidad, tanto de la Policía como de la Guardia Civil. Para este hombre no tiene ninguna justificación que los niños tengan que ver porras y escudos.



    ¿Se pueden decir más tonterías  en menos palabras? ¡Ya está bien de jugar con los niños como moneda política che!

    Hace años cuando a la escuela venía la policía a dar charlas sobre su trabajo era un día casi festivo y todos los niños querían ser policías de mayores, además de enseñar valores y guías de comportamiento cívico y no hemos salido criminales de la porra "Sr. "Sanchis.

    ¿Cómo puede una persona de un partido que disfraza a los niños con banderas cubanas pintadas con los colores de nuestra Real Señera, que les enseñan que todo lo valenciano es mentira y que pertenecen a los países imaginarios catalanes, que les llevan a manifestaciones, que les hacen “unes trobades” (unas reuniones)  catalanistas a más no poder, que en los libros de escuela solo leen mentiras y más mentiras sobre la historia y lengua de su tierra mal vendida por unos malditos euros y pactos políticos...?

    ¿En serio se puede decir qué ver las herramientas de trabajo de las fuerzas de seguridad de nuestra tierra  puede hacer daño a los niños?

    Nosotros no entendemos ya nada o éste mundo se ha vuelto loco del todo ya. Los niños tienen derecho a ver cómo trabajan policías, guardias civiles, bomberos, agricultores, médico, maestros... pero por encima de todo deberían tener el derecho de saber la verdad sobre todas las cosas que los rodean a diario.

 
Más tonterías - Círculo Cívico Valenciano

  Porque por esa regla suya de pedir, nosotros pedimos  que los niños no tienen porque ver a diario las herramientas tan peligrosas que utilizan los profesores, pues la enseñanza valenciana está contaminada y no hay arma más peligrosa que la educación adoctrinadora.


  
  Desde CCV denunciamos públicamente  a todas las empresas, por ejemplo “Carassa” que rótula en catalán en Expojove  utilizando para nuestros niños palabras ajenas a  nuestra lengua valenciana.
 Círculo Cívico Valenciano

0 comentarios:

 
Back to top!