Searching...
jueves, 15 de enero de 2015

S'obri la guerra de Bloc-Compromís en Vilarreal / Se abre la guerra de Bloc-Compromís en Villarreal


Esta dòna porta la màxima marcha posada de cara a les eleccions de maig i pareix que res ni ningú se li posarà per davant. El dissabte 10 de giner la líder de Compromís feya un acte en Vilarreal a on donava el seu soport a un candidat que no era el que havia obtés la majoria de l'assamblea, ¡pero qué és el seu candidat!





El candidat que havia segut recolzat pel 90% de l'assamblea no s'ha mossegat la llengua i va penjar en el seu face públic esta foto del revés.


¿S'ha obert públicament la guerra entre Compromís i Bloc? Este candidat ha rebut el soport de Morera i l'atre el d'Oltra. Ademés ha afegit que no acollirà la presència d'Oltra per no haver-lo convidat a un acte del seu propi partit. 


Açò posa damunt la taula la gran dificultat de les aliances dins del partit catalanista, que en un tripartit en el seu interior pretén -depenent del vots que conseguixca- fer un pacte “progressista” en Podem, PSPV o EUPV. 


¡Mare de Deu la qué se pot embrollar en tot açò! -encara que ells ho taparan igual que ho tapen tot, com la finançació del seu partit- perque a lo manco a CCV l'interessa saber com se financen tots els partits, inclòs este.



Sigam conseqüents el dia de les votacions no siga que estes aliances nos porten directament a l'abisme.


Ya nos ha deixat a la vora de l’abisme l’actual inquilí de la Generalitat.
 Círcul Cívic Valencià
Tuiter : @CCivico_val


Esta mujer lleva la máxima marcha puesta de cara a las elecciones de mayo y parece que nada ni nadie se le pondrán por delante. El sábado 10 de enero la líder de Compromiso hacía un acto en Villarreal donde daba su apoyo a un candidato que no era el que había obtenido la mayoría de la asamblea, ¡pero qué es su candidato!


El candidato que había sido apoyado por el 90% de la asamblea no se ha mordido la lengua y colgó en su facebook público esta foto de la dirigente y su candidato del revés.

¿Se ha abierto públicamente la guerra entre Compromís y Bloc? Este candidato ha recibido el apoyo de Morera y el otro el de Oltra. Además ha añadido que no acogerá con buenos ojos  la presencia de Oltra por no haberlo invitado a un acto de su propio partido.

Esto pone sobre la mesa la gran dificultad de las alianzas dentro del partido catalanista, que con un tripartito en su interior pretende -dependiendo del votos que consiga- hacer un pacto "progresista" con Podemos, PSPV o EU.

¡Virgen del amor hermoso la qué se puede liar con todo esto! -aunque ellos lo taparán igual que lo tapan todo, como la financiación de su partido- porque al menos a CCV le interesa saber cómo se financian todos los partidos, incluido éste.

Seamos consecuentes el día de las votaciones no sea que estas alianzas nos llevan directamente al abismo.

Ya nos ha dejado al borde del abismo del actual inquilino de la Generalidad.

 Círculo Cívico Valenciano


0 comentarios:

 
Back to top!